| کد خبر: 157151 |

۷۴ درصد اتفاقات جاده ای قزوین در آزادراه ها و بزرگراه ها رخ می دهد

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: حدود ۴۹ درصد اتفاقات جاده ای استان در آزادراه ها و ۲۵ درصد آن در بزرگراه ها به واقع شدن می پیوندد.

تین نیوز

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: حدود ۴۹ درصد اتفاقات جاده ای استان در آزادراه ها و ۲۵ درصد آن در بزرگراه ها به واقع شدن می پیوندد.

به گزارش ذاکرنیوز، سرهنگ سلمان امیری در مانور طرح زمستانی پلیس راه و سازمانهای امداد ترافیک استان قزوین که روز دوشنبه در قرارگاه پلیس راه قزوین به زنجان برگزار گردید اظهارداشت: طرح زمستانی از ۲۰ آذرماه لغایت ۲۰ اسفند ماه به مدت سه ماه در سراسر استان برگزار می گردد و با استقرار تیم های امدادی و گشت زمینه خدمت رسانی به مسافران در جاده های استان آماده می گردد.

وی گفته بود: قزوین با رابطه شایستهی که با استان های شمال و شمالغرب کشور دارد از جایگاه اختصاصیی برخورار هست و لازم هست به وضع جاده ای استان رسیدگی زیادتری گردد.

۶ ۶ درصد اتفاقات استان را واژگونی، ۶.۲ ۲ درصد خارج شدن از جاده، ۴۱.۴ ۴ درصد برخورد ماشین با یکدیگر، ۶.۳ ۳ درصد برخورد شی ثابت با ماشین، ۷.۵ ۵ درصد برخورد با موتورسیکلت و ۵ درصد برخورد با عابر و ۳ درصد سایر مورد ها تشکیل می دهد.

وی اهتمام کرد: حدود ۴۹ درصد اتفاقات در آزادراهها، ۲۵ درصد اتفاقات در بزرگراهها، ۱۱/۶ درصد در راههای کلیدی، راه روستایی ۱۲ درصد و راههای فرعی ۲.۴ ۴ درصد هست.

 

منبع: ذاکرنیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.