| کد خبر: 151477 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

بهره‌برداری از محور ماجولان–ماسوله در سال ۹۷

عملیات اجرایی محور شال- ماجولان- ماسوله به طول ۳۵ کیلومتر در محدوده استان اردبیل در حال اجراست که با تأمین اعتبار سال آینده قابل‌افتتاح خواهد بود.

تین نیوز

عملیات اجرایی محور شال- ماجولان- ماسوله به طول ۳۵ کیلومتر در محدوده استان اردبیل در حال اجراست که با تأمین اعتبار سال آینده قابل‌افتتاح خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان خلخال ضمن بازدید از محور خلخال - اسالم با اعلام این مطلب افزود: عملیات تعریض، بهسازی، بازیافت سرد محورخلخال-اسالم به طول ۶.۶ کیلومتر در ضخامت ۲۵ سانتی‌متر و اجرای ۱۸ هزار تن آسفالت بیندر و توپکا از ۱۶ کیلومتر این مسیر به اتمام رسیده و عملیات تعریض و بهسازی مابقی طول مسیر تا انتهای حوزه استحفاظی راه و شهرسازی استان اردبیل در دست اجرا می‌باشد.

وی گفت: با توجه به تعریض محور فوق و ارتقاء مشخصات این محور از راه فرعی به راه اصلی ضمن تأثیر بر کاهش تراکم ترافیک و تسهیل تردد در طول این مسیر، باعث افزایش ایمنی و رضایتمندی مسافران خواهد شد.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از محور شال، ماجولان، ماسوله اظهار کرد: عملیات اجرایی محور شال- ماجولان- ماسوله به طول ۳۵ کیلومتر در محدوده استان اردبیل در حال اجراست که با تأمین اعتبار سال آینده قابل‌افتتاح خواهد بود.

وی گفت: ۱۵ کیلومتر از این مسیر تاکنون تکمیل و عملیات احداث ۱۰ کیلومتر نیز شروع شده که در صورت تأمین منابع اعتباری و اختصاص ۱۰ میلیارد تومان می‌توانیم ۲۰ کیلومتر از این پروژه را به سرعت تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

حیدری افزود:۲۰ کیلومتر از محور شال- ماجولان- ماسوله در محدوده راه و شهرسازی استان گیلان است که با برگزاری مناقصه نسبت به انتخاب پیمانکار برای آن پروژه اقداماتی را مسئولان راه و شهرسازی استان گیلان اقدام نموده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی حوزه شهرستان خلخال از پروژه بهسازی راه روستایی گیلوان – ماسال ضمن بازدید از روند عملیات اجرایی بیان کرد: پروژه بهسازی راه روستایی گیلوان – ماسال به طول ۵۱ کیلومتر می‌باشد که از این مقدار ۴۲ کیلومتر در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی استان استان گیلان قرار گرفته و ۹ کیلومتر باقی‌مانده از طول این مسیر در حوزه استحفاظی استان اردبیل شهرستان خلخال قرار دارد.

وی افزود: ۲ کیلومتر از طول مسیر راه روستایی گیلوان – ماسال احداث و بهسازی گردیده و مابقی در سال ۹۷ اجرا خواهد شد.

حیدری وجود جاذبه‌های گردشگری زیبا در این منطقه و نزدیک‌ترین راه ارتباطی بین استان‌های گیلان و اردبیل را از ویژگی‌های ممتاز مسیر ماسال - گیلوان مسیر برشمرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.