| کد خبر: 150677 |

کاهش 5.2 درصدی تردد در راههای برون شهری

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در 24 ساعت گذشته تردد در راه های برون شهری در مقایسه با روز قبل از آن 5.2 درصد کاهش یافت.

تین نیوز

    براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در 24 ساعت گذشته تردد در راه های برون شهری در مقایسه با روز قبل از آن 5.2 درصد کاهش یافت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در حال حاضر به ‌استثنای راه های بسته شده بقیه راههای کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج - تهران ، آزدراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه قم - تهران ، تهران - شهریار ، آزادراه تهران - قم، جاجرود - تهران و پاکدشت – تهران بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.

** ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

جاده رامیان- اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان و جاده جدید استهبان - نی ریز، واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی بسته شده است.

جاده قدیم فسا - داراب، واقع در استان فارس بدلیل آبگرفتگی و مسیر فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان های البرز و تهران نیز تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی بسته است .

جاده دارزین - دهبکری، واقع در استان کرمان نیز تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی بسته شده است.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 79 تردد شمار فعال در راه های برون‌ شهری، در 24 ساعت گذشته سهم وسایل نقلیه سنگین 12.8 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند. 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.