| کد خبر: 143526 |

معاون امور عمرانی استانداری ایلام:

تونل قلاجه اربعین امسال زیر بار ترافیک می‌رود

معاون امور عمرانی استانداری ایلام در بازدید از تونل قلاجه به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از زیر بار ترافیک رفتن این تونل در اربعین امسال خبر داد.

تین نیوز

معاون امور عمرانی استانداری ایلام در بازدید از تونل قلاجه به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از زیر بار ترافیک رفتن این تونل در اربعین امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، در این بازدید میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص این پروژه گفت: تونل قلاجه که بین استان‌های ایلام و کرمانشاه قرار دارد از پروژه‌های بزرگ ملی است، طول این تونل ۲۵۰۰ متر است که ۱۲ کیلومتر گردنه برف‌گیر را حذف کرده و در کاهش بار ترافیک و مصرف سوخت نقش مهمی خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت احداث تونل گفت: حفاری و لاینینگ (طاق بتنی) و کف کنی این تونل به اتمام رسیده و هم‌اکنون پیمانکار مشغول عملیات جدول کناره‌ها و زیرسازی است و پیش‌بینی می‌شود تا اربعین امسال آسفالت پروژه نیز به انجام برسد.

میرجعفریان افزود: خرید تجهیزات تهویه و روشنایی تونل نیز در حال انجام است و به زودی پیمانکار عملیات اجرایی این مراحل را نیز اجرا خواهد کرد.

مهندس پولادی معاون امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این بازدید گفت: تا اربعین امسال کار زیرسازی و آسفالت تونل قلاجه به اتمام می‌رسد و سعی خواهد شد تردد در ایام اربعین در این تونل برقرار گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.