| کد خبر: 135676 |

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اعلام کرد:

وضعیت مناسب شاخص آسفالت راه‌های روستایی صومعه‌سرا

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های صومعه‌سرا گفت: شاخص آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان از وضعیت مناسب و قابل قبولی برخوردار است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در جلسه بررسی وضعیت پروژه های صومعه سرا گفت: شاخص آسفالت راه های روستایی این شهرستان از وضعیت مناسب و قابل قبولی برخوردار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی ، اقتصادی و گردشگری شهرستان صومعه سرا به منظور کارشناسی وبررسی وضعیت پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور علی خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دراین جلسه مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه ۳۱ خرداد برای بسیاری از هموطنان مان غم انگیز است، زلزله رودبار هیچ گاه از اذهان پاک نمی شود و مردم زیادی داغدار و بی خانمان شدند، افزود: امیدوارم دیگر هیچ وقت از این اتفاقات را در استان و کشور شاهد نباشیم و این حادثه برای ساخت و سازها و برای همه ما درس عبرت باشد.

رئیس شورای حمل و نقل استان گیلان خاطرنشان کرد: در استان تا پایان سال ۹۲، ۷۸۰۰ کیلومتر راه روستایی داشتیم که با اقدامات مناسب، این عدد را در سال ۹۵ به ۹۰۴۵ کیلومتر رساندیم و شاخص آسفالت راه روستایی که در سال ۹۲،  ۳۹.۵ درصد بود، تا پایان سال ۹۵ به ۵۱.۷۷ درصد رسید.

وی با بیان اینکه شاخص آسفالت در شهرستان صومعه سرا از میانگین استانی و کشوری بالاتر است، افزود: شاخص آسفالت شهرستان صومعه سرا با پیگیری های مسئولان گذشته و فعلی این شهرستان از وضعیت مناسب و قابل قبولی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از تمام پیمانکاران که با تمام تنگناها و مشکلات مالی دوشادوش دولت در جهت آبادانی استان از هیچ کوششی دریغ نورزیدند تشکر و بر نقش پررنگ آنها در افزایش شاخص آسفالت استان تاکید کرد.

خاوری با اشاره به اینکه در بودجه سال ۹۵ اعتبار راه روستایی در کشور ۵۰۰ میلیارد تومان بود، گفت: ما ۸۰ میلیارد تومان  آن را برای استان گیلان اخذ کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی  با اشاره به  آسفالت ۱۳ کیلومتری راه های شهرستان صومعه سرا در سه ماه نخست سال جاری افزود:  سال ۹۵ عملیات آسفالت  بیش از ۴۰  کیلومتر از راه های شهرستان صومعه سرا با هزینه ای بالغ بر ۵۱ هزار میلیون ریال انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.