| کد خبر: 132993 |

عملیات آسفالت معبرهای شهرک آزادگان آران و بیدگل آغاز شد

آران و بیدگل، کاشان - ایرنا - رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: عملیات آسفالت معبرهای شهرک آزادگان شروع شده است و به زودی زمین های این شهرک قابل واگذاری خواهد بود.

تین نیوز

 رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: عملیات آسفالت معبرهای شهرک آزادگان شروع شده است و به زودی زمین های این شهرک قابل واگذاری خواهد بود.

 

مجتبی آراسته روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح آماده سازی زمین های خانواده های ایثارگران، جانبازان و شهدا در شهرک آزادگان با اعتبار 10 میلیارد ریال به مرحله آسفالت معبرها رسیده است و بزودی قابل واگذاری خواهد بود.


وی هم چنین از ادامه عملیات اجرای احداث پل جاده بخش مرکزی به سفید شهر خبر داد و گفت: با تلاش اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل این امر در حال انجام است.


وی تصریح کرد: اعتبار تخصیص یافته به این طرح 30 میلیارد ریال است که تاکنون 15 میلیارد ریال هزینه شده است و باقی آن برای تکمیل طرح مورد نیاز است.


وی با بیان این که تکمیل این طرح باعث سهولت در رفت و آمد مردم بخش مرکزی به مرکز شهرستان و کاهش بسیاری از خطرهای جانی و مالی شهروندان می شود خاطرنشان کرد: طول مسیر رفت و آمد مردم بخش مرکزی نیز به مرکز شهرستان حدود 22 کیلومتر کاهش می یابد.


بخش مرکزی آران و بیدگل با دو شهر و سه روستا بیش از 22 هزار نفر جمعیت دارد.


آراسته درادامه بیان کرد: تخصیص زمین به باشگاه ورزشی انقلاب به میزان 4 و 8 دهم هکتار و خانه هنرمندان به میزان 4 هکتار در حال پیگیری است و به زودی انجام خواهد شد.


وی هم چنین از تخصیص 9 هکتار زمین جهت احداث نمایشگاه بین المللی فرش در آران و بیدگل خبر داد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.






*ایمیل: kashan@irna.ir

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.