| کد خبر: 13128 |

استان مرکزی طی ۴۰ روز آینده به کارگاه راهسازی تبدیل می‌شود

تین نیوز | معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ظرف 40 روز آینده استان مرکزی به کارگاه راهسازی تبدیل خواهد شد.
 
علی زندی‌فر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ظرف 40 روز آینده عملیات روکش آسفالت تمام محورهای اصلی و شریانی استان با اختصاص اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال آغاز و استان مرکزی به کارگاه بزرگ راهسازی تبدیل خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: هم اکنون عملیات احداث پل زیر گذر روستای مالک‌آباد با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در دست اقدام بوده و تا سه روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: احداث پل زیرگذر روستای حاجی‌آباد نیز در دست اقدام است که بعد از ماه مبارک رمضان و با اختصاص اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
 
زندی‌فر همچنین از برنامه‌ریزی به منظور حذف نقاط حادثه‌ خیز خبر داد و اظهار داشت: حذف 25 نقطه پر حادثه و آشکار سازی تمام نقاط حادثه ‌خیز در اولویت اداره راه و شهرسازی قرار گرفته که تا آخر مهر ماه اجرا و به پایان خواهد رسید.
 
به گفته وی این نقاط شامل پیچ آیینه ساوه، گردنه رنگ‌رز ساوه به تهران، سه نقطه حادثه خیز در تفرش،‌ یک نقطه در تقاطع کردیجان محور آشتیان به راهجرد، نقطه حادثه خیز اراک قم، هفت نقطه در محور محلات و خمین و ... است.
 
معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از خط کشی محورهای استان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال خبر داد و  گفت: همچنین ظرف یک هفته آینده خط‌کشی تمام محورهای اصلی و شریانی استان به روز خواهد شد.
 
زندی‌فر ادامه داد: تکمیل روشنایی دو کیلومتر از محور آشتیان به اتمام رسیده و تلاش داریم روشنایی تقاطع مشهد میقان را نیز تا قبل از شب‌های قدر به پایان برسانیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.