| کد خبر: 109608 |

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

تأسیس دفتر خیرین راه‌ساز و پل‌ساز در اداره کل راه و شهرسازی لارستان

تین‌نیوز| مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تأسیس دفتر خیرین راه‌ساز و پل‌ساز در اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تأسیس دفتر خیرین راه‌ساز و پل‌ساز در اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد.

باقری فرد با بیان اینکه ارزش کارها به نسبت اهمیت و تأثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند مأجور است، افزود: با این بیان ارج و اجر کار عزیزانی که مشارکتی را جهت اجرای پروژه‌های عمرانی راه‌سازی و پل‌سازی صورت دهند، این عمل ارزشمند خیرین هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری ابدی و مهم‌ترین سرمایه برای آخرت است.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برای جلب مشارکت‌های خیرین گفت: خدمات مالی خیرین در ایجاد زیرساخت‌ها جاده‌ای تأثیرات مهمی در عدم بروز خسارات روزانهٔ مربوط به هزینه تصادفات برای کشور را به وجود خواهد آورد و یکی از معضلات موجود در جامعه متأسفانه آمار مرگ‌ومیر ناشی از سوانح جاده‌ای است که خود هزینه‌های جبران ناپذیری را به دولت و خانواده وارد می‌سازد و بدین منظور تأسیس دفتر خیرین را یکی از اهداف مهم و اساسی این اداره کل دانست.

باقری فرد انسجام دفتر خیرین در راستای خدمات‌دهی مطلوب و بیشتر را مهم دانست و توسعه انجمن خیرین راه‌ساز و پل‌ساز در منطقه را سبب تأمین نیازهای اولیهٔ عنوان کرد که خود می‌تواند زمینه‌ساز پیشگیری در جهت اتفاقات و سوانح باشد چراکه امروز نیاز داریم خیران نیک‌اندیش به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: خیرین عام معمولاً تمایلی به ورود در پروژه‌های راه ندارند که باید با اشاعه و ترویج این فرهنگ در جامعه منتظر ورود آن‌ها به این حوزه باشیم و ما نیز با جدیت به دنبال مهیا کردن شرایط برای فعالیت در این حوزه هستیم و سعی در آگاهی بخشی نسبت به اهمیت این موضوع را در دستور کار خود و همکاران در مجموعه قرار داده‌ایم.

با توجه به پروژه‌هایی که توسط خیرین اجرا شده، شرایط برای فراگیر شدن این طرح در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان فراهم است و در حال حاضر پروژه‌هایی در شهرهای مختلف حوزه استحفاظی توسط خیرین به صورت مشارکتی اجرا می‌شود و مردم در اجرای آن نقش دارند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.