| کد خبر: 192540 |

◄ حمل بیش از 4000 تن کالا از بندر امام (ره) به خراسان جنوبی در ده روز اخیر

مهدی گرجی ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، گفت: با توجه به اهمیت تخلیه بنادر کشور و موارد تشویقی برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

  مهدی گرجی ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، گفت: با توجه به اهمیت تخلیه بنادر کشور و موارد تشویقی برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

وی به  گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی، این سیاست را در راستای ترغیب رانندگان جهت تخلیه هر چه سریعتر بنادر کشور از کالاهای اساسی و مورد نیاز دانست و تصریح کرد : در این زمینه و در راستای همکاری و همراهی تشکلهای صنفی حمل و نقل استان موارد تشویقی مناسبی در نظر گرفته شده است و طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته طی ماه جاری بالغ بر 250 دستگاه ناوگان باری توسط تشکلهای صنفی و شرکتهای حمل و نقل برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی به بنادر جنوبی کشور اعزام گردیده اند.

گرجی در ادامه گفت : در طی ده روز گذشته تاکنون 4 هزار و 356 تن کالا شامل انواع خوراک دام و طیور ، نهاده های کشاورزی و مواد شیمیایی طی 181 سفر از بندر امام خمینی (ره) به مقصد استان و به شهر بیرجند مرکز استان نیز طی 96 سفر میزان 2 هزار و 274 تن انواع کالا حمل شده است.

وی افزود : بررسی انجام شده از سیستم مدیریت کنترل بارنامه نشان می دهد تناژ جابجا شده در 3 ماهه سال 98 نسبت به مدت مشابه سال 97 به میزان4 درصد رشد داشته و سفرهای کامیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال 97 به میزان 4 درصد رشد داشته است، که در این مدت بیش از 1279 هزار تن کالا با حدود 81 هزار سفر کامیون و وانت بار در سطح استان به مقاصد درون و برون استان جابجا شده است که  عمده کالاهای جابجا شده از مبدأ استان به ترتیب انواع سیمان ، انواع سنگ ، خاک معدنی ، انواع کاشی و سرامیک بوده است.

گرجی در پایان با اشاره به آغاز طرح مشترک تابستانه کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی جاده ای استان هدف از اجرای این طرح را نظارت بیشتر و ارتقای ایمنی عبور و مرور و سلامت فنی قبل و حین سفر وسایل نقلیه عمومی در محورهای مواصلاتی استان برشمرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.