| کد خبر: 189674 |

ترافیک ۱۵ کیلومتری در محور ورودی استان گیلان

رئیس پلیس راه گیلان گفت:‌ در حال حاضر از سمت جنوب به شمال در محور‌ رودبار،‌ منجیل و لوشان شاهد ترافیک بسیار سنگینی هستیم به طوری که طول این ترافیک هم‌اکنون به ۱۵ کیلومتر رسیده است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه گیلان گفت:‌ در حال حاضر از سمت جنوب به شمال در محور‌ رودبار،‌ منجیل و لوشان شاهد ترافیک بسیار سنگینی هستیم به طوری که طول این ترافیک هم‌اکنون به ۱۵ کیلومتر رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ حسین محمدپور  در رشت اظهار داشت:‌ کلیه جاده‌ها و محورهای ورودی به سمت استان گیلان از صبح امروز 31 مرداد با تردد بسیار سنگین وسایط نقلیه مواجه بوده است به طوری که هم‌اکنون طول این ترافیک به 15 کیلومتر می‌رسد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ‌عنوان کرد:‌ در حال حاضر وضعیت عبور و مرور و تردد در محورهای مواصلاتی شرقی و غربی و جاده‌های داخلی استان گیلان از جمله در منطقه آزاد انزلی روان اما پرحجم و بدون وجود گره ترافیکی خاصی در جریان است.

محمدپور با تأکید بر اینکه برای فردا یکم شهریور فعلاً محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان اعمال نمی‌شود خاطرنشان کرد:‌ طبق اعلام قبلی محدودیت جدید ترافیکی در روز جمعه دوم شهریور در دو محور رشت به قزوین و آستارا به اردبیل به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود.

وی ساعت شروع محدودیت ترافیکی روز جمعه را از ساعت 12 تا 24 همان روز اعلام کرد و ابراز داشت:‌ بر اساس این تصمیم ممنوعیت عبور و مرور اعلام شده در ساعت مقرر اعمال و از تردد خودروهای باری سنگین به‌ غیر از خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان ضمن توصیه به رانندگان وسائط نقلیه تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از محورهای اصلی و فرعی گیلان جداسازی نشده‌اند از عموم مسافران انتظار داریم از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز به ویژه در این جاده‌ها اکیداً خودداری کنند.

محمدپور در پاسخ به این سئوال که آیا در دو روز اخیر حادثه منجر به فوتی در محورهای گیلان رخ داده یا خیر عنوان کرد:‌ در روزهای اخیر چنین حوادثی در جاده‌های گیلان اتفاق نیافتاده است اما از تمام رانندگان تقاضا داریم برای سلامت خود بیشتر به هشدارهای پلیس توجه داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.