| کد خبر: 187328 |

◄ سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین از دستورکار دولت خارج شود

علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه دولت و نهادهای نظارتی به منظور کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش بی‌ضابطه بهای اجناس و خدمات، هنوز شاهد افزایش قیمت‌ها در سطوح مختلف بازار هستیم.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون عمران و حمل‌ونقل از ضرورت جلوگیری خروج سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین از دستورکار دولت خبر داد و گفت: این حق ملت نجیب ایران است که مانند سایر مردم  کشورها که معمولاً بها و میزان مصرف بنزین در ایران با آن کشورها مقایسه می‌‍شود خودرو با کیفیت و با مصرف سوخت و آلایندگی کم در اختیار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مهرداد امینی‌زاده با اشاره به این که سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین از دستورکار دولت خارج شود، اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه دولت و نهادهای نظارتی به منظور کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش بی‌ضابطه بهای اجناس و خدمات، هنوز شاهد افزایش قیمت‌ها در سطوح مختلف بازار هستیم.

وی با بیان این مطلب که در هفته اخیر، شایعات گرانی سوخت متاسفانه ازدحام در مراکز سوخت‌گیری را شاهد بودیم که با تدبیر دولت و مجلس شورای اسلامی، آرامش بر این بخش حاکم شد، افزود: از آن‌جا که افزایش قیمت بنزین بی‌شک افزایش مجدد قیمت‌ها در بازار و فشار اقتصادی بر مردم نجیب ایران اسلامی  را به دنبال خواهد داشت، پیشنهاد می‌شود به منظور کنترل مصرف سوخت به جای جریمه مردم از طریق افزایش قیمت سوخت و فروش خودروهای بی‌کیفیت آلاینده با سوخت بالا دولت، خودروساز بزرگ کشور را به  ساخت خودروهای با سوخت پایین وادار کند.

سخنگوی کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها با تاکید بر این مهم که مردم نباید تاوان خرید خودروهای داخلی بدون کیفیت با مصرف سوخت بالا را پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: از سال گذشته هر روز شاهد افزایش قیمت خودروهای تولید داخل هستیم و سکوت مسئولین وزارت صمت نیز در این خصوص جای تامل دارد.

امینی‌زاده به این نکته نیز اشاره کرد که،  بحث سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین از دستورکار دولت خارج شود. این کار تنها موجب بروز تنش در جامعه خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.