| کد خبر: 174138 |

◄ قمارخانه ارزی ایجاد شد

امروز قیمت دلار نوسانات زیادی را پشت سرگذاشت و به 16 هزار و 200 تومان رسید.

تین نیوز

امروز قیمت دلار نوسانات زیادی را پشت سرگذاشت و به 16 هزار و 200 تومان رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، امروز نرخ دلار به 16 هزار و 200 تومان و نرخ یورو  به 19‌هزار تومان هم رسید و نوسان به حدی بود که صرافان برای ساعتی حتی معاملات را متوقف کرده بودند.

بر اساس گفته‌های فعالان بازار در کنار تمامی عواملی که بازار ارز را تحت تاثیر قرار می‌دهد، در مواردی برخی دلالان گردش بازار را در دست می‌گیرند و به آن جهت می‌دهند، به‌خصوص با شرایط خاص سیاسی و خبرهایی که در گروه‌ها و کانال‌های ارزی در شبکه‌های اجتماعی، هیجان ایجاد کرده است.

آن‌ها می‌گویند نباید از معاملات فردایی و یا همان قماربازی این گروه‌ها غافل ماند، این‌که برای فردا بدون هیچ دریافت و پرداختی نرخ تعیین می‌کنند خود بازار را تحت‌الشعاع قرار داده و به ویژه افراد غیرحرفه‌ای را درگیر نوسان قیمت می‌کند.

آن‌ها معتقدند تا زمانی که سیاست‌های فعلی ارزی برای بازار آزاد در حال اجراست نباید انتظاری غیر از شرایط موجود داشت.

امروز قیمت دلار از ۱۶ هزار و ۱۰۰ شروع شد اما این روند پایدار نبود و برای ساعتی تا ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان ریزش داشت. این روند در فاصله‌ای کوتاه متوقف و بار دیگر با رشدی سریع به ۱۶‌هزار و ۶۰۰‌تومان رسیدکه کم‌تر از یک ساعت دوام داشت و مجدد تا ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافت.

یورو هم روز گذشته از حدود ۱۶‌هزار و ۸۰۰ تا ۱۹ هزار تومان قیمت خورده بود، امروز را با نرخی در حدود ۱۷‌هزار و ۹۰۰ آغاز و تا ۱۹ هزار تومان نرخ‌گذار و معامله‌شده است، البته در این بین ریزش قیمت و برگشت هم برای آن ثبت شد. نوسان به حدی بود که صرافان برای ساعتی حتی معاملات را متوقف کرده بودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.