| کد خبر: 267025 |

وزیر راه برای رفع مشکل ناوگان برون شهری اصفهان چه قولی داد؟

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: جلسه مشترکی در وزارت راه و شهرسازی با حضور یکی از نمایندگان مجلس اصفهان با وزیر برگزار و مشکلات ناوگان حمل ونقل برون شهری اصفهان به طور خاص مطرح شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: جلسه مشترکی در وزارت راه و شهرسازی با حضور یکی از نمایندگان مجلس اصفهان با وزیر برگزار و مشکلات ناوگان حمل ونقل برون شهری اصفهان به طور خاص مطرح شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، داستان کمبود بلیت اتوبوس بین شهری مدت هاست شهروندان اصفهانی به ویژه افرادی که برای انجام امور اداری یا شخصی باید به صورت مداوم با استفاده از اتوبوس سفر کنند را با چالش مواجه کرده است.

برای رفع مشکل تهیه بلیت اتوبوس در پایانه های اصفهان ناشی از کمبود اتوبوس، جمعی از مدیران و مسؤولان حمل و نقل اصفهان در جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی پیگیر این موضوع شدند.

حسین ورپشتی، مدیر یکی از شرکت های حمل و نقل مسافر اصفهان اظهارداشت:  با پیگیری یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی به صورت حضوری دیدار کردیم و مشکلات این ناوگان را شرح دادیم که در اثر بی توجهی چه آینده ای گریبان گیر حمل ونقل برون شهری کشور خواهد شد.

وی تاکید کرد: مسؤولان کشوری باید نسبت به رفع مشکلات این ناوگان توجه بیشتری داشته باشند، زیرا با وجود مشکلات اقتصادی و نداشتن حمایت و تسهیلات ویژه رانندگان یکی یکی از جابه جایی مسافران منصرف و پایانه های کشور در آینده از وجود اتوبوس خالی می شود.

ابوالفضل توکلی، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان هم خاطرنشان کرد: جلسه مشترکی در وزارت راه و شهرسازی با حضور یکی از نمایندگان مجلس اصفهان با وزیر برگزار و مشکلات ناوگان حمل ونقل برون شهری اصفهان به طور خاص مطرح شد.

وی خروج ناوگان اتوبوس های برون شهری به صنعت و کارخانه ها، کمبود اتوبوس، ساماندهی قیمت واقعی کرایه سفر، فرسودگی ناوگان اتوبوس های برون شهری، گران بودن قطعات و لوازم و تعمیرات و بازسازی ناوگان، توازن نداشتن هزینه و درآمد، خروج رانندگان مسافربری برون شهری به رسته شغلی رانندگی حمل ونقل بار، توجه ناکافی به درخواست ها و مشکلات شرکت های مسافربری و رانندگان اتوبوس های برون شهری را از مشکلات صنعت حمل و نقل مسافر اصفهان برشمرد.

پیگیری مصوبه مجلس شورای اسلامی برای واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس و ضابطه مند کردن نظارت بر اتوبوس های بین شهری برای خدمات دهی به مسافران از جمله قول هایی بود که وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکل حمل و نقل مسافر داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.