| کد خبر: 265937 |

جاده خیّرساز دهق میمه در استان اصفهان ۶۵ کیلومتر کوتاه‌ تر می‌ شود

در جلسه هیات مدیره انجمن مطرح گردید:جاده خیّرساز دهق میمه در استان اصفهان ۶۵ کیلومتر کوتاه تر می شود.

تین نیوز

در جلسه معاونت ساخت نگهداری راه های فرعی و روستایی این سازمان با انجمن خیرین راه و ترابری که با هدف تقدیر و تجلیل از خیرین پروژه احداث محور دهق - میمه در استان اصفهان برگزار شد، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی این سازمان ضمن قدردانی از خیرین حاضر در جلسه اظهار داشت: طول مسیر قبلی محور دهق - میمه ۱۱۸ کیلومتر بوده است که با احداث مسیر جدید از طول مسیر ۶۵ کیلومتر کاسته شده و به ۵۳ کیلومتر رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مقبلی با بیان این که ۱۵ کیلومتر از این مسیر قبلا احداث شده و با ساخت این ۳۸ کیلومتر کل محور به بهره برداری می رسد، افزود: با احداث این محور مسیر ارتباطی شهرهای غرب و جنوب غرب استان اصفهان با شهرهای استان مرکزی، قم و تهران کاهش می یابد و با کاهش طول مسیر و زمان سفر در هزینه های تامین سوخت نیز صرفه جویی خواهد شد.
مقبلی گفت: همچنین احداث این مسیر ارتباطی و کاهش طول مسیر بین این دو شهر افزایش تولید محصولات کشاورزی و صنعتی و افزایش شاغلان صنایع مختلف و نهایتا توسعه اقتصادی واجتماعی منطقه تحت تاثیر این محور ارتباطی را به دنبال خواهد داشت.
فرزاد دادخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان نیز در خصوص مشخصات این پروژه بیان داشت: طول مسیر احداث شده ۳۸ کیلومتر در فاصله شهر دهق تا میمه لایبید است و طول دور برگردان ها و اتصالی های محور سه کیلومتر است.
وی عرض تمام شده راه را ۱۱ متر مطابق با مشخصات راه اصلی اعلام کرد که با توجه به مشخصات راه محور دارای دو شانه ۱.۸۵ متری است.
دادخواه اعتبار به روز شده در بخش عملیات خاکی، ابنیه فنی و اجرای قشرهای اساس و زیر اساس را قریب ۱۹۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد که توسط خیّر محترم هزینه شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اعتبار هزینه شده جهت اجرای قشر آسفالت، شانه سازی، خط کشی و تابلو و علائم را بالغ بر ۱۰۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه شده است.
گفتنی است در این نشست از خیّر راهساز حاج مصطفی ملا احمدی و دیگر خیّرین محسن خسروی و قائدی نیز با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.