| کد خبر: 265545 |

پیشرفت بالای ۸۵ درصدی ۶ پروژه راهسازی در استان اصفهان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۶ پروژه ساخت راه در پهنه استان اصفهان دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد بوده که این پروژه ها برای اتمام و افتتاح به ۸۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۶ پروژه ساخت راه در پهنه استان اصفهان دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد بوده که این پروژه ها برای اتمام و افتتاح به ۸۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان با مساحت ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع، با ۹ استان کشور همجوار است و کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور محسوب می شود.  

وی افزود: بیش از ۱۰ درصد حمل و نقل کشور از این استان می گذرد، از این رو ساخت و ارتقاء راههای استان اصفهان در اولویت قرار دارد.  

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در این راستا اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان احداث راه و باند دوم در گلوگاه های ترافیکی و مسیرهای ترانزیتی را با هدف ایجاد بستر مناسب، سریع و ایمن برای کاربران راه در دست اقدام دارد.  

وی افزود: با تلاش و اقدامات به عمل آمده است در حال حاضر ۶ پروژه ساخت راه در پهنه استان اصفهان در مجموع به میزان ۲۹ کیلومتر دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد بوده که این پروژه ها برای افتتاح به ۸۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: پروژه های فوق شامل احداث بزرگراه کاشان به مشهد اردهال – جمکران – برزک – ورکان – موته با پنج دهانه پل هشت متری اسحاق آباد و سادیان است که در حال حاضر ۱۰ کیلومتر از مسیر، پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی دارد.  

وی اضافه کرد: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی مسکن مهر نائین، باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه، کمربندی وانشان، محور اژیه به ورزنه و پروژه احداث باند دوم چادگان به سه راهی سد از دیگر پروژه های راهسازی این اداره کل است که از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار هستند.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.