| کد خبر: 263448 |

زمین رایگان به خانوارهای اصفهانی دارای چهار فرزند و بیشتر اعطا می‌ شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: خانوارهای اصفهانی دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال برای ثبت نام و دریافت زمین رایگان، تا پایان امسال مهلت دارند.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: خانوارهای اصفهانی دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال برای ثبت نام و دریافت زمین رایگان، تا پایان امسال مهلت دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: اصفهانی های دارای چهار فرزند و بیشتر در صورت دارا بودن شرایط لازم، برای دریافت زمین رایگان می توانند به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.  

وی افزود: براساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به صراحت ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، واگذاری زمین به مساحت حداکثر ۲۰۰ مترمربع با در نظر گرفتن ضوابطی، بالمناصفه به پدر و مادر صورت می گیرد.  

وی بیان کرد: مطابق با قانون فوق وزارت راه و شهرسازی مکلف است هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد این بند را به کمیسیون های عمران، اجتماعی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.  

قاری قرآن تصریح کرد: خانوارهای اصفهانی در صورت داشتن چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال فقط تا پایان سال ۱۴۰۲ امکان بهره مندی از این قانون و دریافت زمین رایگان را دارند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس راننده 0 0

    حالاخوب است هرچه قصه ببافید وبگوییدیکی به دردمن نخورده است وهرچه برج کبوترخانه خراب شود یکی ازخشتهاش به دست من نمرسد که مستاجرهستم ودرامدان چنانی ندارم ودارای زن و۴ فرزند هستم این حرفها همش قول وعده بیخودست آیا من گناه کردم که سال ۱۳۶۱اذدواج کردم وداری زن وفرزندشدم