| کد خبر: 260899 |

◄ کمربندی شهرضا رکورددار تصادفات/ گودال هایی که کامیون ها را نصف می کند

بررسی ها نشان می دهد کمربندی شهرضا دومین تقاطع پرتصادف در سفرهای نوروزی امسال نیز بوده است.

تین نیوز

در حالی که رانندگان کامیون از کمربندی شهرضا به عنوان یکی از بی کیفیت ترین جاده های استان اصفهان یاد می کنند، بررسی ها نشان می دهد کمربندی شهرضا دومین تقاطع پرتصادف در سفرهای نوروزی امسال نیز بوده است.

به گزارش تین نیوز، رانندگان کامیون از  2 سال پیش تاکنون نسبت به رسانه ای کردن مشکلات جاده کمربندی شهرضا اقدام  و با انتشار فیلم ها و مطلب در شبکه های اجتماعی خرابی جاده های اصفهان را یادآوری کرده اند.

در یکی از فیلم ها که در اختیار خبرنگار تین نیوز نیز قرار گرفت و در این شبکه خبری منتشر شد، کامیونی که در این مسیر در حال تردد بود به علت خرابی جاده  و وجود گودال های و چاله و چوله در این جاده از وسط نصف شد.

پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد فقط رانندگان کامیون و کاربران جاده ها نیستند که از خرابی کمربندی شهرضا گله مند هستند بلکه مسئولان نیز بر خرابی کمربندی شهرضا اذعان دارند.

مرور خبرها نشان می دهد مدتی پیش رئیس پاسگاه پلیس راه اتوبان اصفهان شیراز گفته است: محور کمربندی شهرضا دومین مقطع پرتصادف ایام نوروز امسال بود.

سرهنگ علی یزدانبخش مدتی پیش در جلسه شورای ترافیک شهرستان شهرضا که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفت:  وضعیت جاده شهرضا به دلیل اینکه یکی ازنقاط پرتردد و پر تصادف است نگران کننده و اصلاح هرچه سریعتر آن در کاهش آمار تصادفات موثر است.

وی با اشاره به اینکه دوربین های جاده ای باید سرعت و دقت بالایی در ضبط تصاویر داشته باشند، گفت: محورهای شهرضا آباده، شهرضا اصفهان، کمربندی شهرضا، تقاطع دهاقان شهرضا، محدوده مهیار و محدوده مقصود بیک مارال ستاره از جمله نقاط حادثه خیزی است که باید مرتفع شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دانشمند 1 0

    من نمیدانم این کارشناسان راهداری این همه دانش را از کدام دانشگاه کسب کردند که وسط جاده مرق اصفهان به شهرضا یکباره بلوک گذاشتن و در جاده قلعه شور هم همین جور .مالو جان مردم ارزشی ندارد