| کد خبر: 258100 |

شهرسازی اصفهان گام به گام با کارگاه های آموزشی شهرسازی الکترونیک

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: کارگاه آموزشی شهرسازی الکترونیک با حضور بیش از ۵۰ نفر از مسئولان و کارشناسان شهرداری به همت این معاونت برگزار شده است.

تین نیوز

وحید مهدویان با اشاره به تداوم برگزاری کارگاه های آموزشی شهرسازی الکترونیک به همت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان اظهار کرد: در راستای ارتقای مهارت های تخصصی کارکنان بخش های مختلف شهرداری اصفهان در حوزه شهرسازی الکترونیک، برای ارائه هرچه بهتر خدمات غیرحضوری به شهروندان، یکی از مهم ترین اولویت های این معاونت برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی است تا همکاران بخش های مختلف مدیریت شهری آشنایی لازم را پیدا کنند و از یک وحدت رویه در مراحل ارائه خدمات الکترونیک شهری بهره مند شویم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مهدویان با اشاره به آموزش، دانش افزایی و ارتقای مهارت بیش از ۵۰ نفر از کارکنان شهرداری اصفهان در این کارگاه آموزشی، افزود: کارگاه آموزشی و دانش افزایی برای مسئولان و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولان اجراییات مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان برگزار شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه آموزشی، افزایش مهارت ها و آگاهی همکاران از نحوه انجام مراحل خدمات غیرحضوری به شهروندان در سامانه اصفهان من به نشانی my.isfahan.ir است تا شهروندان اصفهانی بتوانند درخواست های خود را از طریق این سامانه و بدون مراجعه حضوری انجام دهند.

وی ادامه داد: موضوع و محور اصلی کارگاه آموزشی نحوه ثبت درخواست اجرای بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و تبدیل رأی تخریب ماده ۱۰۰ ساختمان های دارای تخلف به جریمه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.