| کد خبر: 253023 |

بررسی شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

به منظور بررسی و تقویت شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سالانه، جلسه ای با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل، معاونین و روسا و کارشناسان ستادی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد.

تین نیوز

به منظور بررسی و تقویت شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سالانه، جلسه ای با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل، معاونان و روسا و کارشناسان ستادی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، نادر فرهمندپور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، هدف از ارزیابی عملکرد را، ارزیابی اهداف پیش بینی شده از نگاه برون سازمانی جهت شناخت بهتر کاستی ها و تنظیم برنامه های بهتر و ایجاد انگیزه و فضای رقابتی بین دستگاه ها بیان کرد.

فرهمندپور گفت: بهره وری، سلامت اداری و رضایت مندی مردم و خدمات الکترونیک سه محور مهم ملی در شاخص های عمومی سال ۱۴۰۱ است و در بخش شاخص های اختصاصی که عملیات اجرایی دارند نیز عملکرد دستگاه براساس میزان تخصیص اعتبارات سنجیده می شود.

عادل مصدقی مدیرکل سازمان راهداری استان هم بر اجرای دقیق این شاخص ها تاکید داشت و افزود: با توجه به گستردگی و شرایط سخت کاری مجموعه در تمام فصول سال و انتظارات مقامات ارشد استانی و سازمانی و نمایندگان مجلس؛ کسب جایگاه برتر اهتمام ویژه را می طلبد.

ارائه گزارشی از ارزیابی سال گذشته اداره کل بخش اول این جلسه را تشکیل داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.