| کد خبر: 256811 |

امضای تفاهم نامه ساخت راه ندوشن به ورزنه با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)

در راستای تکمیل مسیر ندوشن به ورزنه تفاهم نامه ای فی مابین وزارت راه و شهرسازی و ایمیدرو به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال منعقد شد.

تین نیوز

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای تکمیل مسیر ندوشن به ورزنه (یکی از راه های مواصلاتی اصفهان به یزد) تفاهم نامه ای فی مابین وزارت راه و شهرسازی و ایمیدرو به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال منعقد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: محور ندوشن به ورزنه به طول ۳۶ کیلومتر یکی از راه های مواصلاتی اصفهان به یزد بوده که ۹ کیلومتر از آن طی سال های گذشته تکمیل شده است.  

وی افزود: برای بهسازی و تکمیل مابقی مسیر به طول ۲۷ کیلومتر تفاهم نامه ای فی مابین وزارت راه و شهرسازی و ایمیدرو منعقد شده است.  

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مبلغ این تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد ریال است، اذعان کرد: در سال جاری برنامه ریزی شده است تا مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال قیر برای تکمیل مسیر به این پروژه اختصاص داده شود.  

وی ابراز امیدواری کرد: تا با این تمهیدات بعمل آمده در تکمیل محور ندوشن به ورزنه که یکی از محورهای مهم مواصلاتی استان اصفهان به استان یزد است سرعت بخشی شود.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.