| کد خبر: 248218 |

در بین ادارات راه و شهرسازی استان‌ های کشور؛

روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از کسب رتبه برتر روابط عمومی این اداره‌کل در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از کسب رتبه برتر روابط عمومی این اداره کل در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش تین نیوز؛ درنشست هم اندیشی رؤسای ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات کل راه و شهرسازی استان ها که با حضور وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان های اصفهان، تهران، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی به عنوان روابط عمومی برتر به ترتیب اعلام شده، در حوزه تولید محتوای خبری در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد.   

حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این رابطه اظهار داشت: به لطف خدا این اداره توانست با اطلاع رسانی دقیق و بی وقفه و انعکاس مستمر موفقیت ها، دستاوردها و فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به سمع و نظر مردم عزیز، دولت، نهادها و سازمان ها، حائز رتبه نخست کشوری در بین سایر ادارات کل راه و شهرسازی استان ها شود.   

وی اذعان داشت: این موفقیت ارزشمند که برای دو سال متوالی در کارنامه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به یادگار می ماند بدون شک ماه حصل مدیریت کارآمد، فعالیت گروهی و مشارکت تمامی اعضا خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان بخصوص هدایت و پشتیبانی ویژه علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاونین و تمامی همکاران در بخش های مختلف این اداره کل و ادارات تابعه بوده است.   

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که با حمایت همه جانبه این عزیزان در استمرار این حرکت، شاهد موفقیت های پیاپی و چشمگیری در دستیابی به هدف والای این اداره باشیم.   

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.