| کد خبر: 219760 |

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اصفهان تشریح کرد؛

جزئیات بازگشت ۲۱۰ میلیارد ریال اراضی به بیت‌المال با اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

با اقدامات ویژه انجام شده در حوزه‌های مختلف اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان پرونده حقوقی زمین‌خواری در تیران و کرون تشکیل و نتیجه آن به نفع دولت صادر شد.

تین نیوز

با اقدامات ویژه انجام شده در حوزه های مختلف اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان پرونده حقوقی زمین خواری در تیران و کرون تشکیل و نتیجه آن به نفع دولت صادر شد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالحسین پارسایی راد معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص زمین خواری اراضی واقع در شهرستان تیران وکرون اذعان داشت؛ شخصی حقیقی با مشارکت برخی دستگاهها و دفترخانه اسناد رسمی واقع در شهرستان تیران و کرون اراضی ملی به مساحت بیش از ۲۱ هزار مترمربع را به تصرف خود درآورده بود. که با هوشیاری عوامل مرتبط در اداره کل راه و شهرسازی استان مورد شناسایی قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه مساحت دقیق این اراضی ۲۱ هزار و ۳۲۳ متر مربع است افزود؛ حداقل ارزش اراضی فوق ۲۱۰ میلیارد ریال برآورد می شود.  

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه فرد سودجو سند مالکیت برای این اراضی اخذ کرده بود گفت: با پیگیری ویژه، پرونده حقوقی زمین خواری تشکیل شد و پس از ارائه اسناد و ادله لازم، رای دادگاه منتج به ابطال سند صادرهِ و اراضی به بیت المال بازگردانده شد.  

وی خاطرنشان کرد؛ یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی صیانت از اراضی ملی و بیت المال است لذا در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.  

پارسایی راد تصریح کرد؛ در مبارزه با زمین خواری با کسانی که نسبت به انجام زمین خواری اقدام و به بیت المال دست درازی می کنند شدیداً برخورد و هیچ خط قرمزی نیز برای ما وجود ندارد.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.