| کد خبر: 208405 |

کاهش تردد ورودی به راه‌های استان اصفهان

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان از روند کاهشی تردد در راه‌های استان از ابتدای طرح راهداری نوروزی تا دهم فروردین ماه خبر داد و گفت: طی سه روز گذشته به طور مداوم شاهد کاهش بیش از ١٢ درصدی تردد ورودی به استان به نسبت روز قبل آن هستم.

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان از روند کاهشی تردد در راه‌های استان از ابتدای طرح راهداری نوروزی تا دهم فروردین ماه خبر داد و گفت: طی سه روز گذشته به طور مداوم شاهد کاهش بیش از ١٢ درصدی تردد ورودی به استان به نسبت روز قبل آن هستم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمدعلی صلواتی با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای ۲۵ اسفند تا دهم فروردین ماه، ۷ میلیون و ۴۶ هزار و ۹۲۲ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷۳ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی و خروجی به محورهای استان هر کدام ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

به گفته معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به راه‌های استان ۴۷۵ هزار و ۸۲۹ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی ۴۷۵ هزار و ۸۲۲ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی هر سال از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کنترل آن، امسال به دنبال پیشگیری از سفرهای نوروزی هستیم.

صلواتی با تاکید بر اینکه با وجود توصیه های وزارت بهداشت برای لغو سفرهای نوروزی و ماندن در خانه، برخی محورها همچنان تردد بالایی دارند، گفت: آزادراه اصفهان- زرین شهر (فلاورجان) با ۱۸ هزار و ۱۱ تردد، آزادراه زرین شهر-اصفهان (فلاورجان) با ۱۷ هزار ۵۹۵ تردد و اصفهان- زرین شهر (فولادشهر) با ۱۶ هزار و ۶۵۶ تردد، شلوغ ترین محورهای استان در روز دهم فروردین ماه بودند.

وی اضافه کرد: بعد از اجرای محدودیت های تردد در کشور و اعمال جرایم، طی سه روز گذشته به طور مداوم شاهد کاهش بیش از ١٢ درصدی تردد ورودی به استان به نسبت روز قبل آن هستم.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز دهم فروردین ماه ۳۴۳ هزار و ۸۷۶ تردد در محورهای استان ثبت شد که ۲۳ هزار و ۶۷ مورد آمار تردد ورودی و ۲۴ هزار و ۹۶ مورد آمار تردد خروجی به استان را نشان می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.