| کد خبر: 192897 |

◄ کتاب جامع مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان اصفهان تهیه می‌شود

خوشبختانه طرح های پیشنهادی در اتاق فکر سرمایه گذاری استان اصفهان در سطح کشوری مورد توجه قرار گرفته است.

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، در دومین جلسه اتاق فکر سرمایه‌گذاری اظهار کرد: خوشبختانه طرح‌های پیشنهادی در اتاق فکر سرمایه‌گذاری استان اصفهان در سطح کشوری مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، محمدعلی صلواتی با بیان این‌که پیشنهاد درج نام مدیر داخلی و جانشین و شماره های همراه آنان، سامانه پیامکی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به صورت بنر متحد‌الشکل در کل مجتمع‌های خدماتی، رفاهی به پشنهاد اصفهان در کل کشور نصب خواهند شد، افزود: این طرح به منظور افزایش پاسخگویی به مردم، تکریم ارباب رجوع و ارتقا سطح کیفی خدمات در مجتمع ها اجرا می‌شود.

وی همچنین به استقبال دفتر سرمایه‌گذاری و بازرگانی سازمان از پیشنهاد اصفهان مبنی بر استقرار واحدهای تولیدی صنایع دستی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی خبر داد و اظهار کرد: اجرای این طرح در مجتمع‌های به عنوان یکی از شاخصه‌های ارزیابی آنان لحاظ خواهد شد.

صلواتی در ادامه به لزوم جمع‌آوری و انتشار بانک جامع اطلاعات مجتمع‌های خدماتی، رفاهی استان اصفهان در قالب یک کتاب تاکید کرد و افزود: لازم است مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان اصفهان تلاش خود برای نقش آفرینی در توسعه گردشگری استان اصفهان را مضاعف کند.

از سرمایه گذاران حمایت می‌کنیم

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این جلسه تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران برای احداث مجتمع‌های جدید در محورهای مورد نیاز، ارتقاسطح کیفی خدمات در مجتمع ها و افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی از مهم‌ترین اهداف ما به شمار می‌آیند.

ملیحه ملااحمدی با بیان این‌که اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند، گفت: نقش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در افزایش ایمنی محورهای استان اصفهان غیرقابل انکار است و باید مردم را به استراحت در مجتمع‌های خدماتی رفاهی به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای تشویق کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این اداره‌کل، ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری برای بخش‌خصوصی به وسیله بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.