| کد خبر: 206698 |

کرونا، مسافران حمل و نقل عمومی اصفهان را به نصف رساند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: طی روزهای گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش ۵۰ درصدی مسافران مترو و اتوبوس در اصفهان بودیم.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: طی روزهای گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش  ۵۰ درصدی مسافران مترو و اتوبوس در اصفهان بودیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، داریوش امانی اظهار کرد: با توجه به توصیه های ستاد مقابله با ویروس کرونا و تذکرات جدی و تبلیغات گسترده مدیریت شهری در رابطه با عدم تجمع در محل های عمومی و رعایت نکات بهداشتی، بسیاری از شهروندان اصفهانی با همکاری و همراهی همه جانبه تصمیم به ماندن در خانه گرفته اند و این موضوع رفت و آمدهای شهری را به شدت کاهش داده است.

وی به کاهش ۵۰ درصدی مسافران مترو و اتوبوس در اصفهان اشاره و خاطر نشان کرد: استفاده شهروندان از تاکسی های پلاک ت نیز کاهش ۴۰ درصدی داشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: کاهش مسافران به گونه ای است که در ایستگاه های تاکسی و خطوط سطح شهر که غالباً در این ایام ترافیک تردد داشتیم، با کاهش قابل توجه حجم مسافران رو برو شده و تجمع خودرو در این ایستگاه‌ها وجود دارد.

امانی در ادامه به آمار تاکسی های آنلاین نیز اشاره کرد و افزود:  استفاده از تاکسی آنلاین هم طی روزهای گذشته تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه اولویت مدیریت شهری حفظ سلامت مردم و رعایت نکات بهداشتی است، تصریح کرد: مسافرانی که برای ترددهای ضروری از خانه خارج می شوند، حتما پیش از سوار شدن و پس از پیاده شدن از وسایل نقلیه دست‌های خود را  با آب و صابون یا ژل ضدعفونی کننده حاوی الکل تمیز کنند تا خطر ابتلا و گسترش ویروس کاهش یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با تمام این شرایط هر شب در ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، تاکسی و مترو عملیات ضدعفونی و گندزدایی انجام می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.