| کد خبر: 197207 |

حرکت نخستین قطار اربعینی از اصفهان به مقصد کرمانشاه

با رایزنی صورت گرفته برای نخستین بار یک رام قطار در ایام اربعین از اصفهان به مقصد کرمانشاه به صورت آزمایشی حرکت می‌کند.

تین نیوز

 مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: برای نخستین بار یک رام قطار برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین روز یکشنبه 14 مهرماه از اصفهان به مقصد کرمانشاه حرکت می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سید رضا سادات حسینی اظهار داشت: با رایزنی صورت گرفته برای نخستین بار یک رام قطار در ایام اربعین از اصفهان به مقصد کرمانشاه به صورت آزمایشی حرکت می‌کند.

مدیرکل راه آهن اصفهان افزود: باید استقبال مردم اصفهان از حمل و نقل ریلی برای رسیدن به مرزهای غربی را ببینیم و زیرساخت‌ها فراهم شود تا سال آینده به صورت روزانه این سفر را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مساله اصلی این است که خط کرمانشاه در ایام اربعین بسیار شلوغ است و از طرفی یک خط ریلی مستقیمی از اصفهان به کرمانشاه وجود ندارد، قطارها باید ابتدا به اراک بروند و از آنجا به سمت کرمانشاه حرکت کنند.

سادات حسینی با بیان این که برای بدرقه نخستین کاروان مسافران اربعین حسینی برنامه ویژه‌ای داریم، عنوان کرد: ساعت 18:45 روز یکشنبه 14 مهرماه این قطار به مقصد کرمانشاه حرکت می‌کند و ساعت 10 صبح روز 15 مهر مسافران در کرمانشاه پیاده خواهند شد.

مدیرکل راه آهن اصفهان با اشاره به ظرفیت 350 نفری این رام قطار که از شرکت رجا ارائه خدمت می‌کند، اضافه کرد: این قطار همان روز 15:15 به مقصد اصفهان برمی‌گردد تا ساعت 6 صبح روز بعد به اصفهان برسد.

وی در پایان تاکید کرد: بلیت‌های این سفر به طور کامل فروخته شده و امیدواریم در صورت آماده شدن زیرساخت‌ها از سال آینده به صورت روزانه بتوانیم به مسافران اربعین حسینی خدمت کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.