| کد خبر: 268048 |

استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

◄ اختصاص اعتبار 200 میلیارد تومانی به محور نهبندان سربیشه

استاندار خراسان جنوبی گفت: 200 میلیارد تومان اعتبار برای محور نهبندان سربیشه جذب شده تا این پروژه سرعت بگیرد.

تین نیوز

بیرجند| استاندار خراسان جنوبی با مهم برشمردن موضوع راه ها گفت: 200 میلیارد تومان اعتبار برای محور نهبندان سربیشه جذب شده تا اجرای این پروژه با سرعت بیشتر انجام شود.

به گزارش تین نیوز، جواد قناعت در سفر به نهبندان و افتتاح پروژه های دهه فجر این شهرستان، اظهار داشت: پروژه دوبانده شدن مسیر ارتباطی نهبندان بیرجند به طول 95 کیلومتر در دست اجرا است.

وی گفت: 5 کیلومتر این مسیر آماده افتتاح و 6 کیلومتر دیگر در حال آسفالت بوده که برای باقیمانده این مسیر مهم پیگیری انجام می شود.

قناعت با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی در حوزه اقتصادی و زیرساختی در سطح استان، افزود: امسال در دهه فجر توفیق شده هر روز در یک شهرستان پروژه های مهمی را افتتاح و کلنگ زنی کنیم.

وی اذعان داشت: در دهه فجر امسال در شهرستان نهبندان پروژه های خوب و زیرساختی به مبلغ بیش از سه هزار و 683 میلیارد تومان داریم.

قناعت گفت: پروژه هایی که امروز در نهبندان برنامه ریزی شده، افتتاح 14 کیلومتر روکش آسفالت محور نهبندان سربیشه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد و 500 میلیون تومان به نمایندگی از دیگر پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و افتتاح زمین چمن مصنوعی در  پنج روستا با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان به نمایندگی در روستای اسدآباد بود.

استاندار خراسان جنوبی از آبرسانی به روستای استند نهبندان با اعتباری بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد و گفت: طرح بهسازی و روشنایی شهرک صنعتی نهبندان به نمایندگی از پروژه های شرکت برق هم در این سفر افتتاح شد.

قناعت افزود: با حضور قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از دو شرکت تعاونی بخش کشاورزی نهبندان بازدید به عمل آمد و فرصتی شد تا مدیران شهری و استانی موانع و دغدغه های تسهیلاتی خود را بیان کنند.

وی یادآور شد: مشکلات پروژه شرکت شیر و کشتارگاه طیور نهبندان نیز با همراهی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی رفع خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.