بازدید سایت : ۶۷۴۴۹

◄ یک گام دیگر به سوی حذف خود مالکی کامیون ها برداشته شد+ سند

کامیون ها و تریلی های فاقد شرایط ذکر شده در مراکز اعلام بار فقط باید از طریق سیستم نوبت دهی در سالن اعلام بار اقدام نمایند.

تین نیوز |

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پاسخ به کانون انجمن های صنفی رانندگان حمل کالای کشور در خصوص عدم همکاری کارخانجات تولیدی با سالن های اعلام بار توضیحاتی ارایه کرد.

بیشتر بخوانید:

دغدغه تامین نان شب جایگزین درخواست رفاه حداقلی رانندگان جاده ای شد

گزارش  پربازدید امروز را بخوانید:

◄ کامیون بنز و اسکانیا و لوو در جبهه های جنگ هم جولان می دهند؟

 

به گزارش تین نیوز، مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای این سازمان عنوان کرده است که مطابق نامه شماره... تاریخ 28 خرداد ماه سال 1397 و با توجه به وضعیت کمبود بار و مازاد عرضه ناوگان باری در کشور و به منظور تحقق عدالت در نوبت دهی، صرفا کامیون ها و تریلی های ملکی شرکت های حمل و نقل کالا که دارای شرایط خاصی هستند می توانند خارج از سیستم نوبت دهی و اعلام بار اقدام به بارگیری نمایند.

مهرداد حمداللهی شرایط ناوگان ملکی شرکت های حمل و نقل که می توانند خارج از سیستم نوبت دهی و اعلام بار بارگیری کنند را داشتن بغل نویسی شرکت حمل و نقل مربوطه و همچنین مالکیت 6 دانگ کامیون ها و تریلرها به نام شرکت حمل و نقل ذکر کرد.

به گفته وی، دیگر کامیون ها و تریلی های فاقد شرایط ذکر شده در مراکز مذکور فقط باید از طریق سیستم نوبت دهی در سالن اعلام بار اقدام نمایند.

نامه کامیون های ملکی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی سامغانی پاسخ

    سلام

    موضوع ارائه بار به ناوگان‌ شرکتی خارج از سالن اعلام بار و نوبت دهی خود موضوع اصلی وچالش هست .هر چند که قانون است !!
    و قانون قابل احترام !!
    اما زمانی که در کشور خودمالکی در سیستم حمل ونقل نقش ۹۸ درصدی را دارد این قانون نیاز به اصلاح و قرار گرفتن حتی ناوگان شرکت ها در سیستم نوبت دهی اعلام بار هست !!

    چرا که خوشبختانه در سیستم کشور جمهوری اسلامی رای با اکثریت و نظر جمع و‌ احاد ملت است !!؛
    در سیستمی که ۹۸ درصد ناوگان خود مالکی فعالیت حمل ونقل را انجام می دهند ، نتیجتا به دور از عدالت است که ناوگان شرکتی واقلیتی بدون نوبت بار دریافت کنند !!
    مگر صدای ما اجرای عدالت به نفع اکثریت نیست !!

    پس قوانین را اصلاح کنید به نفع عموم‌ مردم شاغل در این صنف نه اقلیت !!
    اجرای عدالت عدالت عدالت به نفع عموم را از یاد نبریم که مهمترین شعار این کشور در همه امور همین اصل بوده و هست !!!
    با تشکر

  • علی پاسخ

    متاسفانه رانندگانی که سالهاست مثل خودم درجاده هادارن کار می‌کنند ولی چون سرمایه ای از خود ندارن هیچ وقت صاحب کامیون نمیشوند وهیچ ارگانی هم برایشان کاری نمیکند تاآخر عمر باید برای صاحب ماشین کار کنیم دادبیداد ازبی پولی فقط بایدغصه خورد کار کردوکار وکاربیهوده

  • علی پاسخ

    اگر من درمقام حداقل وزیر بودم به‌ رانندگان که ماشین ندارن ماشین بااقساط بلند مدت میدادم ودل خانواده وشخص راننده راشاد میکردم تاباآینده امیدوار باشن

  • معین پاسخ

    با این تعرفه ای که دارین بشینین که مالکین بیان تو سیستم نوبت دهی وقتی تونستین تعرفه رو عادلانه بزارین بعد از این حرفا بزنین

  • ناشناس پاسخ

    هیچ نظارتی روی اعلامبار کامیون نیست مخصوصا بندر امام من تک باری هستم کیسه مواد از بندرامام میزنم از سیستم بار میگیرم میرم باربری الکی دروغ میگه رد شده یا کنسل شده برو بار نداریم اما بار را رد کرده فروخته من خودم دیدم ۵۰۰هزار تومان بار رو میفروشه کلا کرایش ۵میلیون هست بندرامام تا تهران اما ۵۰۰هزارتومن میفروشن من در یک روز ۶بار از سیستم بار گرفتم میرفتم باربری ها میگفتن کنسل شده رفتم انجمن یخرده دست به سرم کردن آخرش هیچ پوچ متاسفم برای مسئولین نمیتوانند نظارت کنن متاسفم من و خیلیا بخاطر همین کارا بندر امام نمیریم

  • ناشناس پاسخ

    هرموقع از بندرامام از سیستم مجازی کیسه مواد برای تک ۶چرخ از سیستم بارگرفتی و رفتی باربری بدون مشگل بارنامه کردی بدون واقعا مسئول نظار گر داره اون موقع حمل نقل سامان پیدا میکنه راهداری یا انجمن صنفی همش سوری و دروغی هست باربریها بار رو میفروشن بندرامام صاحب نداره مسئول نداره هر باربری ۴نفر ناشناس آورده برای بارفروشی کردن دستگاه عابر بانک کلا برای اونا است مشگلی به این کوچیکی نمیتونن حل کنن چه برسه چیزای دیگه فقط تنها راه حل این است سپاه پاسداران نظارت کنه پوست این بارفروشی ها رو دربیاره من و خلیا بخاطر همین بارفروشی ها بندرامام نمیریم

  • مسعود پاسخ

    خبری،،دررابطه نوبت دهی اولویت با ماشین های است و بعد نوبت خورده مالکین است یک بام دوهوا چرا شرکت ها قدرت سرمایه گذاری ندارند دوم اینکه دوم اینکه نمی‌خواهد مساولیت حمل نقل را بعهده بگیرند چراکه بارروی ماشین می‌رود کلیه مساولیت را بگردن راننده ویاخورده مالکان می‌گزارند وخودرا مبرا از هر چیز میدانند،،،بهترنیست شرکتها تامین بار ماشین برای حمل را نیز تهیه کنند،،،زیرابااین وضع گرانی که خرج دخل باهم جوردرنمیاد،،،رانندگی بهتر از ماشین داری است آنوقت دیگر هشت شان گرو نهشان نیست بااین وضعیت گرانی لوازمات یدکی بطور کلی یکبار تصمیم قاطع برای حمل گرفته شود،،وقتی فراوانی بار هست کرایه معقول است موقعی بار کم است کرایها آب می‌روند،،،،،یکبام دوهوا چرا،،،خرده مالکین درکجای این زمینه بحساب می آیند

  • ابی پاسخ

    من راننده نیستم .‌ولی این شغل استراتژیک هست .تو دنیا قوانین خوبی به نفع راننده دارن ولی اینجا بنفع دلاله . .این وسط اگر پولی باید خورده بشه باید بره توجیب راننده .حالا یا خودش صاحب ماشینه یا راننده هستش واقعا زحمت کشن .دست مریزاد .خسته نباشین هموطنای گل

  • ناشناس پاسخ

    براصادرکردن یه بارنامه ازبندرعباس به تهران ده میلیون کمیسیون میگیرن

  • ناشناس پاسخ

    تمام شرکت‌های با وام‌های نجومی صاحب کارخانجات وروان میشن .بعد هر شرکت بیش از چندین دستگاه ماشین دارن همه جوره مردم زیر سلطه خود دارن راه داری اگه رئیس از خود خاک خورده رانندگان باشه باید این حفثق نده هر شرکتی پنجاه دستگاه ماشین دارن حمل نقل دست خودشونرفتن یا باید شرکت بذارن یا کامیون

  • صابر پاسخ

    خدایی وقرآنی ماشین باید مال خود راننده باشه چون تمام مسولیت باروماشین بردوشش است پس مالکیت کامیون حق خدایی وقرآنی اوست

  • اکبر خاصه پز پاسخ

    با عرض خسته نباشید خدمت عزیزان من 25 سال هست در شرکت نفت راننده تانکر هستم قبلا ماشین رو طبق سابقه به راننده واگذار میکردن ولی العان با سیاست غلط به پیمانکار تهویل میدن این یک کلاه برداری بزرگ بین پیمانکار و اداره واگزاری هست امیدوارم روز برسه که هر کس راننده هست صاحب کامیون شود نه سرمایه داران

  • محمد پاسخ

    حمل و نقل زمینی نیازمند یک قانون مدون و اجرائی پر قدرت را میطلبد .
    و گر نه دلال بازی امان از رانندگان را میگیرد .
    کل بارها چه داخلی و چه ترانزیت باید در یک پنجره واحد سازمان حمل و نقل (اعلام بار ) صورت پذیرد
    تا حضور فیزیکی شرکتها ی حمل و نقل بعنوان واسطه حذف شود .

  • محمد پاسخ

    شرکت های حمل و نقل کمسیون نجومی میگیرن نظارت باشه ب کارشون عالیه در ضمن دولت فکری ب حال کامیون های فرسوده کنه دودزا و همیشه خراب میشن بیچاره راننده های فرسوده سوار رو دریابید