| کد خبر: 259381 |

پایان مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال در دهه فجر سال آینده

مهرداد بذرپاش درباره آزادراه تهران شمال اظهار داشت: مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال دهه فجر سال آینده به اتمام می‌ رسد‌.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران شمال تا دهه فجر سال آینده خبر داد و گفت: بخشی از کارگاهی که در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه فعال بود به منطقه ۳ منتقل شد، تامین مالی این منطقه از محل دارایی‌ های وزارت راه و منابع عمومی خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ‌پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش درباره آزادراه تهران شمال اظهار داشت: مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال دهه فجر سال آینده به اتمام می‌ رسد‌.

وی با بیان اینکه همچنین چهار بانده شدن قطعه ۱۰ کیلومتری از مرزن آباد به دزبن در برنامه قرار دارد، گفت: ۵۰ درصد از این بخش به اتمام رسیده است، ‌تلاش می‌کنیم با تامین هرچه سریع‌ تر منابع، باقی مسیر نیز به اتمام برسد تا تردد مردم در مجاورت قطعه ۳ تسهیل شود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: عملیات اجرایی منطقه سوم آزادراه تهران شمال نیز با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان و با قدرالسهم‌ های متفاوت تداوم خواهد داشت و تامین مالی این پروژه از محل دارایی‌ های وزارت راه و شهرسازی، منابع عمومی و غیره خواهد بود.

بذرپاش گفت: بخشی از کارگاهی که در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه فعال بود به منطقه ۳ منتقل شد و کارگاه عملیات اجرایی منطقه ۳ شروع به فعالیت می‌کند، بنابراین نیاز به راه‌اندازی کارگاه جدید نداریم و به این ترتیب میزان زیادی در وقت صرفه جویی می‌شود.

منطقه سوم آزادراه تهران  شمال از پل زنگوله آغاز می‌شود و تا منطقه دوآب در حوزه استحفاظی استان مازندران ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.