| کد خبر: 258401 |

آزادراه تهران شمال حاصل تکنولوژی و کار نیروی ایرانی است

اجرای آزاد راه تهران - شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیروهای ایرانی است و که این طرح با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان در این شرایط سخت اداره شده است.

تین نیوز

پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پنجشنبه 15 تیر 1402، در آیین بهره برداری از قطعه دوم آزاد راه تهران-شمال با اشاره به اینکه اتمام مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال به طور کامل توسط ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی ساخته شده است، افزود:‌ بهره برداری از این طرح ملی بزرگ در آستانه عید غدیر خم افتخار بزرگی است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان تردیدها درباره ساخت آزادراه تهران شمال گفت:  در حالیکه زمانی اجرای این طرح در جامعه و اذهان عمومی با تردید همراه بود که آیا آزاد راه ساخته می شود یا نه؟ در مدت بیش از ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم برای اجرای این طرح تلاش ها و پیگیری های خوبی انجام شد که امروز شاهد بهره برداری این قطعه هستیم و اکنون با اقدامات و تلاش هایی که انجام شد این تردید برطرف شده است.

وی گفت‌:‌ اجرای آزاد راه تهران - شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیروهای ایرانی است و که این طرح با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان در این شرایط سخت اداره شده است.

فتاح با تاکید بر اراده کامل برای اجرای این طرح وجود دارد، ‌گفت :‌ بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در کنار دولت برای اجرای این طرح است و طرحی در تراز بین المللی از نظر تجهیزات به بهره برداری رسید.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توضیح داد :‌ ۱۰ شرکت پیمانکار، ‌۱۶ شرکت مشاور و یک هزار ۵۰۰ دستگاه مهندسی ایرانی در ساخت این طرح فعال هستند.

وی گفت :‌ امیدواریم به وعده ای که دولت به مردم می دهد ادامه قطعه دوم در مسیر برگشت در این دولت به اتمام برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.