| کد خبر: 230949 |

۳۳۳ کیلومتر آزاد راه در مازندران ساخته شد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که طی هشت سال گذشته ۳۳۳ کیلومتر آزاد راه در این استان ساخته شده است.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که طی هشت سال گذشته ۳۳۳ کیلومتر آزاد راه در این استان ساخته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سهراب طور اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی وبا اشاره به افزایش روزافزن جمعیت و تردد خودرویی در جاده‌های ارتباطی مازندران، افزود: با توسعه راه‌های موصلاتی در قالب ساخت آزاد راه، علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، زمینه توسعه بیش از پیش این خطه شمالی کشور نیز فراهم شده است.

طور همچنین گفت که از سال ۹۲ تاکنون، ۹۷۷ کیلومتر راه روستایی با صرف حدود ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در مازندران احداث شد که این امر علاوه بر سهولت تردد و زمینه شکوفایی بیش از پیش مناطق روستایی، بیانگر رویکرد دولت تدبیر و امید در تداوم خدمت رسانی به مناطق محروم است.

وی شمار زیرگذرهای احداث شده از زمان فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون در مازندران را ۱۶ مورد اعلام کرد و توضیح داد: برای اجرای این طرح نیز ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که در نوع خود بسیار چشمگیر بوده و نقش موثری در افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای داشت.

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که همچنین در هشت سال گذشته ۱۲ دوربرگردان با سرمایه‌گذاری حدود ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار در جاده‌های ارتباطی مازندران احداث شد.

وی ساخت ۹ دهنه پل با صرف ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار را هم از دیگر اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در بخش ایمن سازی راه های مازندران معرفی کرد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه دارد که حدود هفت هزار کیلومتر آن راه روستایی و بقیه راه اصلی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.