| کد خبر: 180827 |

◄ تخصیص بودجه عجیب به آزادراه تهران-شمال

قلی‌الله قلی‌زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از تخصیص اعتبار سه‌میلیارد تومانی به آزادراه تهران-شمال گفت: این پروژه برای تکمیل به 12 تا 14هزارمیلیارد تومان منابع نیاز دارد.

تین نیوز

قلی‌الله قلی‌زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از تخصیص اعتبار سه‌میلیارد تومانی به آزادراه تهران-شمال گفت: این پروژه برای تکمیل به 12 تا 14هزارمیلیارد تومان منابع نیاز دارد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، قلی‌زاده با اشاره به روند اجرای طرح آزادراه تهران-شمال گفت: دولت در شرایط کنونی عملاً مسئولیت اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال را برگردن بنیاد مستضعفان انداخته است.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس ادامه داد: متأسفانه در لایحه بودجه سال ۹۸ برای اجرای طرح آزادراه تهران- شمال حدود سه‌میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته‌شده که این اعتبار قطعاً محدود و کم است.

او گفت: در شرایط کنونی قطعه چهار آزادراه تهران-شمال مورد بهره‌برداری قرارگرفته و امروز استفاده می‌شود، از طرف دیگر قطعه یک این پروژه نیز براساس گزارش مسئولان بنیاد مستضعفان سال آینده افتتاح می‌شود.

‌قلی‌زاده بابیان اینکه قطعه‌های دوم و سوم آزادراه تهران- شمال پرهزینه‌ترین بخش‌های این پروژه محسوب می‌شوند، ادامه داد: براساس توضیحات سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان برای اجرای کامل این پروژه به ۱۲ تا ۱۴ هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۸۰ درصد از این میزان اعتبار برای اجرای دو قطعه دوم و سوم هزینه می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: اگر بنیاد مستضعفان سرمایه لازم را برای اجرای آزادراه تهران-شمال اختصاص دهد، می‌توانیم به اتمام و بهره‌برداری آن امید داشته باشیم در غیر این‌صورت این پروژه مانند شرایط کنونی باقی می‌ماند، زیرا دولت اراده‌ای برای حمایت از این پروژه ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.