| کد خبر: 268305 |

آغاز ثبت سرعت خودروها توسط دوربین‌ های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: دوربین های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه با هدف کاهش حوادث و کنترل سرعت راه اندازی شده است و هم اکنون نسبت به ثبت سرعت خودروها اقدام می کنند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: دوربین های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه با هدف کاهش حوادث و کنترل سرعت راه اندازی شده است و هم اکنون نسبت به ثبت سرعت خودروها اقدام می کنند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حجت مشتاق امروز _چهارشنبه بیست وپنجم بهمن_ در جمع خبرنگاران و با اشاره به اقدامات پلیس راهور در راستای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی در شهر ارومیه اظهار کرد: در این راستا دوربین های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه با هدف کاهش حوادث و کنترل سرعت راه اندازی شد.

وی افزود: به اطلاع شهروندان می رساند که هم اکنون دوربین های کنترل سرعت رینگ میانی شهر نسبت به ثبت سرعت خودروها اقدام می کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: همچنین سرعت حرکت خودروها در رینگ میانی شهر از ۸۰ کیلومتر بر ساعت به ۷۰ کاهش پیدا کرده است و شهروندان این کاهش ۱۰ کیلومتر بر ساعت را نیز باید در نظر بگیرند.

مشتاق با بیان اینکه تمام تلاش پلیس راهور در راستای نظم و انضباط ترافیکی و کاهش حوادث با هدف حفظ جان و سلامتی عموم شهروندان است، تصریح کرد: رانندگان ضروری است با عمل به مقررات و قوانین و توصیه های پلیس در داشتن شهری با ترافیک روان و کاهش حوادث یاریگر پلیس راهور باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.