| کد خبر: 253314 |

در جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان غربی انجام شد؛

تصویب طرح الحاق ۳۶ هکتار از اراضی نقده به محدوده شهرستان

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طرح الحاق به محدوده ۳۶ هکتار از اراضی شهرستان نقده در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان غربی به تصویب رسید.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طرح الحاق به محدوده ۳۶ هکتار از اراضی شهرستان نقده در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان غربی به تصویب رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با تصویب این طرح روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نقده سرعت می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه طرح هادی روستاهای سامسالو ، بزلو، الیاس آباد و قراجلو ارومیه جهت توسعه روستاها و ساماندهی و اصلاح بافت موجود به تصویب اعضای کارگروه امور زیربنایی استان رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در ادامه این جلسه طرح های توسعه واحد طرح تولید قیر نرم در روستای قرالر طسوج ارومیه ، طرح تولید محصولات  بتنی در روستای  قره حسنلو  ارومیه، پرورش گاو شیری در روستای موش آباد ارومیه، مجتمع خدماتی رفاهی در محور سلماس – تسوج و پرورش شتر داشتی در روستای اوصالوی الهوردیخان ارومیه بررسی و تصویب شدند.

حمزه لو افزود: همچنین طرح های مرکزآموزشی  اداری مین زدایی استان در روستای چیچکلوی منصور ارومیه، طرح تولید قطعات بتنی در روستای شبلوی میاندوآب، طرح تولید قطعات بتنی در روستای خیرآباد میاندوآب، طرح واحد بتن سیال معمولی در روستای شیبلوی میاندوآب و طرح پرورش شترمرغ در روستای خطایی مهاباد بررسی و تصویب شدند.

وی بیان کرد: طرح الحاق به محدوده اراضی موسوم به تقی خان بیات ماکو به محدوده شهر ماکو از دیگر طرح های مطرح شده در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان بود که با نظر اعضا به بررسی مجدد ارجاع داده شد.

وی اضافه کرد: این طرح ها توسط شهرداری ها، فرمانداری و بخشداری های شهرستانها و اداره کل راه شهرسازی آذربایجان غربی مطرح و در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.