| کد خبر: 247256 |

معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور خبر داد:

رفع نواقص ایستگاه های راه آهن آذربایجان غربی

عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور از رفع نواقص ایستگاه های راه آهن آذربایجان غربی تا یک سال آینده خبر داد.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور از رفع نواقص ایستگاه های راه آهن آذربایجان غربی تا یک سال آینده خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس خطیبی در جلسه بررسی شبکه راه آهن استان که با حضور استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری شهرستان میاندوآب برگزار شد، گفت: مسائل و نواقص ایستگاه های راه آهن ارومیه، نقده، مهاباد و میاندوآب با نظارت مستقیم کارشناسان فنی حوزه راه آهن رفع می شود. 

وی در خصوص لزوم توسعه شبکه ریلی با رویکرد استفاده از ظرفیت های باری تصریح کرد: بررسی مشکلات ایستگاه های راه آهن با نگاه ویژه و پیگیری های استاندار در دستور کار قرار گرفته است.

عضو هیات مدیره و معاونت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و شرکت ساخت و توسعه کشور گفت: راه اندازی حمل ونقل باری در ایستگاه های راه آهن نقده و ارومیه تا پایان سال تکمیل و پیمانکاران طرح نیز در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی به همراه عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از ایستگاه های راه آهن نقده، مهاباد و میاندوآب بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 1

    چرا مرز تمرچین و سرو به راه اهن ارومیه وصل نشده است
    دید اقای رئیسی به ساخت راه اهن چرا اینقدر کند است