| کد خبر: 267481 |

شهردار تبریز برای مدیریت برف مترو و بی‌ آرتی را رایگان کرد

شهردار تبریز برای مدیریت بهتر شهر در بارش برف مترو و بی آرتی را رایگان کرد.

تین نیوز

شهردار تبریز برای مدیریت بهتر شهر در بارش برف مترو و بی آرتی را رایگان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، یعقوب هوشیار شهردار تبریز ضمن عذرخواهی مجدد از شهروندان بابت مشکلات ناشی از بارش برف سنگین روز چهارشنبه هفته گذشته خواستار مشارکت شهروندان در مدیریت بارش برف روز شنبه شد و اظهار کرد: شنبه 7 بهمن مترو و اتوبوس های بی آرتی به منظور تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی رایگان شده است.

وی افزود: از همراهی پلیس راهور و تمام شهروندان عزیز تبریز در مدیریت برف روزهای گذشته قدردانی کرده و معتقدیم همراهی شهروندان در دو سال اخیر با مدیریت شهری نقش موثری در دستیابی به اهدافمان داشته است.

هوشیار ادامه داد: مدیریت شهری تبریز همواره به افکار عمومی احترام قائل بوده و به دلیل مشکلات ایجاد شده ناشی از بارش برف روز چهارشنبه، بار دیگر از شهروندان فهیم تبریز عذرخواهی می کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به پیش بینی بارش مجدد برف در روز شنبه افزود: خدمات دهی مترو و اتوبوس های مسیر بی آرتی امروز شنبه 7 بهمن رایگان خواهد بود و از شهروندان عزیز تقاضا داریم حمل و نقل عمومی را جایگزین خودروهای شخصی کنند.

وی گفت : از شهروندان تقاضا دارم فرزندان پاکبان خود که با وجود سرمای هوا اقدام به بازگشایی معابر می کنند را با استفاده از حمل و نقل عمومی یاری کنند .

هوشیار خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهینه برف روبی و محلول پاشی توسط پاکبانان شریف و خادمان مردم در مدیریت شهری، و همچین پیشگیری از بروز ترافیک و ایجاد راهبندان، خواهشمندیم از تردد با وسایط نقلیه شخصی خودداری کنید.

وی با اشاره به مدیریت زمان در محلول پاشی و برف روبی معابر یادآور شد: اگر محلول پاشی و برف روبی به موقع انجام شود، معابر اصلی شهر باز بوده و هیچ ترافیکی به وجود نخواهد آمد.

شهردار تبریز تاکید کرد: در بارش سنگین برف هفته گذشته، شاهد قفل بودن معابر و عدم امکان محلول پاشی و برف روبی بودیم که پس از آن و ورود نیروهای خدمات ترافیک معابر به حالت عادی بازگشت.

بهانه ای به دست بدخواهان تبریز و آذربایجان ندهیم

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی شهروندان در این کار، بهانه ای به دست بدخواهان تبریز و آذربایجان ندهیم.

هوشیار  تاکید کرد: به اندازه کافی ماشین آلات و تجهیزات برف روبی و محلول پاشی و محلول داریم و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.