| کد خبر: 266661 |

چه کسانی مشکل کمبود واگن در مترو را رقم زده‌ اند؟!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: هیچکس منکر کمبود واگن در متروی تهران نیست اما باید دید چه افرادی کمبود واگن را رقم زده‌اند؟!

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: هیچکس منکر کمبود واگن در متروی تهران نیست اما باید دید چه افرادی کمبود واگن را رقم زده‌اند؟!

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محسن هرمزی درباره کمبود قطار برای مسیر ایستگاه متروی پرند اظهار کرد: هیچکس منکر کمبود واگن در متروی تهران نیست، اما باید دید چه افرادی کمبود واگن را رقم زده‌اند؟! 

وی ادامه داد: دوره گذشته مدیریت شهری تهران در 4 سال فعالیت خود، برای تأمین واگن از طریق قرارداد 630 دستگاه واگن اقدامی انجام ندادند و با پیگیری‌های مدیریت شهری فعلی، قرارداد مذکور به سرانجام رسید که سند پرداخت وجه آن از سوی دولت نیز در صحن شورای شهر تهران ارائه کردم. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران خاطرنشان کرد: مسئولان دوره گذشته مدیریت شهری، شهر را معطل گذاشتند و به موضوع تأمین واگن ورود نکردند؛ ما اکنون میراث‌دار کم‌کاری آنها هستیم.

وی در ادامه گفت: قطعاً اعزام قطار با فاصله زیاد به ایستگاه مترو پرند از تعطیل بودن این ایستگاه بهتر است و در حال حاضر با افتتاح این ایستگاه، به بسیاری از شهروندان خدمت می‌شود بنابراین نمی‌توان گفت به دلیل کمبود واگن، از ظرفیت موجود استفاده نکنیم؛ این در حالی است که راه‌اندازی این ایستگاه عاملی در کاهش ترافیک و آرامش روانی مردم شده است و ارزش این امر را با هیچ معیار مالی نمی‌توان مقایسه کرد.

هرمزی تصریح کرد: تا سال آینده که قطارهای جدید وارد ناوگان شود به تدریج شاهد کاهش سرفاصله حرکت قطارها در مسیر متروی پرند خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.