| کد خبر: 258456 |

اصلاح نقاط حادثه خیر محور بناب، مراغه و هشترود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: پنج طرح برای اصلاح نقاط حادثه خیز محور بناب، مراغه و هشترود اجرا می شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: پنج طرح برای اصلاح نقاط حادثه خیز محور بناب، مراغه و هشترود اجرا می شود.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی استان  گفت: پنج طرح برای اصلاح نقاط حادثه خیز محور بناب، مراغه و هشترود اجرا می شود.

 علیزاده افزود: از این طرح ها یک طرح در جاده بناب مراغه و چهار مورد نیز در جاده مراغه - هشترود اجرا می شود و برای اصلاح این نقاط از اعتبارات دور اول سفرهای استانی رئیس جمهور ۷۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: این محور از شریان های اصلی تردد خودروهای استان های شمال غرب و شهرستان های جنوب استان آذربایجان شرقی به مرکز کشور است.

به گفته مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای  استان، طرح بهسازی آسفالت محور بناب – مراغه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از ۲ هفته پیش آغاز شده است.

علیزاده ادامه داد: تعریض پل مسیر جاده مراغه ـ هشترود در سه راهی تازه کند به طول یک کیلومتر و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اجرا می شود و پل زیرگذر سه راهی داش آتان و تقاطع کهجوق با صرف اعتبار ۴۶ میلیارد تومان در حال اجرا است که همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه نیز گفت: ۱۰ طرح برای اصلاح نقاط حادثه خیز جاده مراغه ـ هشترود تصویب شده که از این تعداد ۴ مورد به بهره برداری رسیده است.

شریفی افزود: این طرح ها با هدف تسهیل در تردد و کاهش تصادفات جاده ای اجرا شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.