| کد خبر: 257579 |

سه نقطه حادثه آفرین در جاده های مرند اصلاح شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از اصلاح سه نقطه جاده ای حادثه آفرین در شهرستان مرندخبرداد.

تین نیوز

اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: سه نقطه جاده ای حادثه آفرین در شهرستان مرند اصلاح می شود. علیزاده گفت: سه نقطه پرتردد در جاده های بین المللی مرند به بازرگان و مرند به جلفا، بازدید و مقرر شد در اسرع وقت گروه کارشناسی در این محلها حضور یافته و برای رفع آنها اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، علیزاده با اشاره به طرحهای دوبانده کردن محورهای مواصلاتی مرند به جلفا و مرند به ایواوغلی نیز گفت: متاسفانه در این محورها شاهد افزایش تصادفات و فوت هموطنانمان هستیم که مقرر شد پیمانکاران مشکلات خود در رابطه با اتمام این طرح ها اعلام کرده و طی برگزاری جلسه با استاندار آذربایجان شرقی موارد مطرح و برای حل آنان نیز اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: برای تکمیل ۷ کیلومتر باقیمانده طرح دوبانده کردن مرند به جلفا از طرف مرند، ۱۵۰میلیارد تومان نیاز است و از مجموع ۷ کیلومتر باقی مانده طرح دوبانده کردن مرند به ایواوغلی نیز، سه و نیم کیلومتر تا دو ماه زیربار ترافیک میرود و باقی مانده تا دوماه آینده مورد بهره برداری قرار میگیرد.

فرماندار شهرستان مرند نیز در این جلسه خواهان تکمیل سریع طرحهای نیمه تمام راهسازی در این شهرستان شد. داود عباسی گفت: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد فوت چند نفر از مردم استان در تصادفات جاده ای محورهای مرند به جلفا و مرند به ایواوغلی بودیم که باید هر چه سریعتر پروژه دوبانده کردن آنها اتمام یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.