| کد خبر: 252860 |

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

انتظار حداقلی جهت پذیرش و رشد ۲۲ درصدی جابجایی مسافر و بار در فرودگاه تبریز

بر اساس معرفی فرودگاه های برتر در زیرشاخه های مختلف خدمات فرودگاهی که از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد.

تین نیوز

بر اساس معرفی فرودگاه های برتر در زیرشاخه های مختلف خدمات فرودگاهی که از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد، فرودگاه تبریز میان فرودگاه های کشور در بخش های «نحوه برخورد کارکنان»، «انتظار حداقلی جهت پذیرش» و «در دسترس بودن صندلی انتظار» رتبه اول کشور و در بخش های «کیفیت تحویل بار»، «تمیزی و نظافت نمازخانه ها»، «کیفیت بسته بندی بار» و «تمیزی و نظافت سرویس های بهداشتی» در رتبه های دوم و سوم فرودگاه های کشور قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رامین آذری مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت: بهسازی و افزایش ۳۷ چشمه سرویس بهداشتی در ترمینال های داخلی، خارجی و حج و هم چنین تعویض کفی و پشتی بیش از ۸۲۰ صندلی انتظار در سالن های ترمینال فرودگاه تبریز از جمله اقدامات انجام گرفته در راستای افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی از ابتدای سال جاری بوده است.

وی در مورد آمار جابجایی مسافر و بار فرودگاه تبریز هم گفت: طبق اعلام "گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران" در ۹ ماهه سال جاری تعداد کل مسافر جابجاشده فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز ۱۱۱۵۸۰۹ نفر بوده است که نسبت به تعداد ۹۱۹۵۰۸ نفر مدت مشابه سال قبل ، از رشدی ۲۲ درصدی برخوردار است.

به گفته مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی این میزان مسافر با تعداد ۸۷۱۰ پرواز جابجا شده اند که بیشترین میزان افزایش مسافر مربوط به پروازهای خارجی فرودگاه تبریز است که از ۱۲۱۶ پرواز در سال گذشته به ۱۷۰۸ پرواز در نه ماهه سالجاری رسیده است که حکایت از رشدی ۴۱ درصدی دارد.

گفتنی است بر اساس نتایج «رتبه بندی فرودگاه های منتخب طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی که از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد، فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در دو بخش "کیفیت خدمات فرودگاهی" و "امکانات سالن های فرودگاهی» شاخص بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.