| کد خبر: 247267 |

مدیرکل بنادر و دریانوردان استان بوشهر مطرح کرد:

آمادگی سرمایه گذاران برای مشارکت در پروژه های بندری بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردان استان بوشهر از طرح توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین خبر داد و گفت: در مجتمع بندری نگین اجرای طرح های متنوعی پیش بینی شده است که سرمایه گذاران مختلف برای مشارکت اعلام آمادگی کردند.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردان استان بوشهر از طرح توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین خبر داد و گفت: در مجتمع بندری نگین اجرای طرح های متنوعی پیش بینی شده است که سرمایه گذاران مختلف برای مشارکت اعلام آمادگی کردند.

به گزارش تین نیوز، محمد شکیبی نسب در جریان بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور همراه با استاندار بوشهر از تاسیسات بندری و فرایند تخلیه و بارگیری کالا در تشریح طرح های توسعه ای بندر بوشهر اظهار کرد: بوشهر از بنادر باسابقه و خوشنام کشور است که از دیرباز مهد تجارت و بازرگانی بوده است.
وی بیان کرد: به واسطه همجواری این بندر با فضای شهری، توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین طراحی شده است.
شکیبی نسب ادامه داد: در این مجتمع تاکنون ۳۰۰ متر پست اسکه احداث شده و عملیات احداث جاده دسترسی و تاسیسات زیربنایی نیز در دست اجرا است که اکنون پیشرفت جاده دسترسی به موازات جاده فعلی بیش از ۴۰ درصد و پیشرفت فیزیکی تاسیسات زیربنایی نیز به ۹۰ درصد رسیده است.
وی اظهار کرد: در مجتمع بندری نگین طرح های متنوعی پیش بینی شده است که سرمایه گذاران مختلف داخلی و خارجی برای مشارکت در اجرا این پروژه ها اعلام آمادگی کردند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پروژه لایروبی مربوط به نگهداری کانال دسترسی بندر بوشهر نیز محقق شده و اکنون تجار و بازرگانان انتظار دارند زمینه افزایش عمق این کانال با هدف تردد کشتی های ۵۰ هزار تنی فراهم شود.
وی افزود: در بنادر تابعه نیز برحسب اولویت ها پروژه های ارزشمندی از شمال تا جنوب استان اجرایی شده است.
شکیبی نسب تصریح کرد: در راستای میزبانی شایسته بندر بوشهر از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در کشور قطر عملیات تعمیرات اساسی پایانه بین المللی مسافربری دریایی در حال انجام است.
وی یادآور شد: در بخش دریایی، اسکله این پایانه بین المللی احداث شده و تعمیرات اساسی سالن نیز که در هفته دولت با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شده تا پایان مهرماه به اتمام می رسد تا بوشهر با نهایت آمادگی به استقبال مسافران جام جهانی برود.
شکیبی نسب ادامه اداد: هدف راهبردی مجموع این پروژه ها رونق اقتصادی بنادر برای تثبیت اشتغال و معیشت ساحل نشینان استان بوشهر است که این مهم با جدیت تمام دنبال می شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.