| کد خبر: 246984 |

رشد ۲۰۰ درصدی ترانزیت خارجی در بندر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: در پنج ماهه نخست امسال ترانزیت خارجی در بندر بوشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: در پنج ماهه نخست امسال ترانزیت خارجی در بندر بوشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، محمد شکیبی نسب با بیان اینکه ترانزیت کالا تا پایان مردادماه سال ۱۴۰۱ در بندر بوشهر از مرز ۵۰۰۰ تن عبور کرد، تصریح کرد: بندر بوشهر با آماده سازی زیرساخت های بندری توانسته رشد چشمگیری در ترانزیت کالا تجربه کند که عمده کالاهای ترانزیتی این بندر دام زنده و خودرو به مقاصد کشورهای قطر و عراق است.

 وی ادامه داد: بندر دیر از بهار سال گذشته از مزیت رویه ترانزیت خارجی برخوردار شده به گونه ای که در پنج ماهه نخست امسال حدود ۲۰۰ باکس کانتینر تحت به مقصد قطر بارگیری شده است.

 شکیبی نسب تصریح کرد: از ابتدای مردادماه سال جاری نیز مجوز رویه ترانزیت خارجی برای بندر گناوه صادر شده است که می تواند عملکرد این بندر را توسعه دهد؛ در این راستا دریافت مجوز رویه ترانزیت خارجی برای بندر کنگان نیز در دست اقدام است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی اظهار کرد: پیش بینی می شود با توجه به زیرساخت های بندری و توسعه فعالیت شرکت های حمل و نقل شاهد رشد ترانزیت کالا از بنادر بوشهر باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.