| کد خبر: 246254 |

مجوز مطالعات بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در بنادر بوشهر صادر شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: با رایزنی های صورت گرفته مجوز مطالعات اجرای بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در بنادر بوشهر صادر شده است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: با رایزنی های صورت گرفته مجوز مطالعات اجرای بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در بنادر بوشهر صادر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  محمد شکیبی نسب درباره مجوز مطالعات بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در بنادر بوشهر، اظهار کرد: اولویت راهبردی در اجرای این پروژه ها اشتغالزایی و رونق بنادر بوشهر است، سعی بر این است تا با ورود سرمایه گذاران توانمند بخش خصوصی زمینه برای اجرا هر چه سریع تر پروژه ها فراهم شود.

وی بیان کرد: از جمله پروژه ها که مطالعات آن در سال جاری آغاز شده، احداث دایک و موج شکن و لایروبی در بنادر دیلم،گناوه و ریگ است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: انتظار می رود دستگاه های مرتبط با پروژه های بندری بوشهر با نگاه حمایت از سرمایه گذاران در راستای ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال اهتمام و تسهیل گری لازم را داشته باشند.

شکیبی نسب ادامه داد: رونق تجارت منطقه ای، تقویت معیشت ساحل نشینان و توسعه صادرات به کشورهای مقصد صادرات و بویژه کشورهای حوزه خلیج فارس از اولویت های مهم پروژه های بندری اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر است.

وی اظهار کرد: بسیاری از پروژه هایی که مطالعات اجرای آنها برای بنادر بوشهر صادر شده در فرایند معمول و طبیعی، زمان اجرا آنها در سال ۱۴۰۶ یا ۱۴۰۷ بوده است که با توجه به نیاز مبرم استان و بویژه نیاز به مبحث اشتغالزایی با حمایت بسیار خوب سازمان بنادر و دریانوردی سعی شد تا روند احداث آنها چند سال جلوتر رقم بخورد.

وی افزود: یکی از پروژه های شاخص بوشهر برای اجرا در سال آینده پروژه ساخت اسکله نفتی توسط سازمان بنادر و دریانوردی است که در همین راستا جهت احداث پایانه نفتی رایزنی های بسیار خوبی با یکی از شرکت ها در این حوزه انجام و موافقت اولیه اخذ شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.