| کد خبر: 238749 |

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

صنایع دریایی در استان بوشهر نیازمند همراهی و کمک است

مؤسسه شناوری شهید محلاتی بوشهر مجموعه‌ای آبرومند و توانمند در ساخت و تعمیر شناورهای مختلف است.

تین نیوز

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع دریایی در استان بوشهر نیازمند همراهی و کمک است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در بازدید از مؤسسه صنایع دریایی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه دریا است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی فعالیت‌های مؤسسه شهید محلاتی را افتخارآمیز دانست و اضافه کرد: امیدوارم با گره گشایی و حمایت مدیران اجرایی این صنعت ارزشمند را رونق یافته ببینیم و مردم عزیز ما هم از نتایجش بهره مند شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مؤسسه شناوری شهید محلاتی بوشهر مجموعه‌ای آبرومند و توانمند در ساخت و تعمیر شناورهای مختلف است.

وی افزود: وجود این استعداد که بحمدالله از ظرفیت بالای تخصصی و علمی برخوردار است و کارهای بزرگی را سوابق فعالیت خود دارد می‌تواند برای آینده استان مایه امید باشد به شرط اینکه ظرفیت این مجموعه ارزشمند افزایش داده شود.

جمیری بیان کرد: این مجموعه به طور مستقیم و غیر مستقیم برای مردم ما اشتغالزایی کرده است و اگر افزایش ظرفیت داده شود دو یا سه برابر میزان اشتغال در آن بالا می‌رود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: طبیعتاً این حوزه مثل سایر حوزه‌های سرمایه گذاری نیازمند کمک و حمایت است و باید موانع توسعه از سر راه آنها برداشته شود، مدیران استانی و کشوری باید در سطوح مختلف از این مجموعه صنعتی و دانش بنیان حمایت کنند تا کار در سطح وسیع‌تری انجام شود و اهداف عزیزان ما در توسعه مجموعه محقق شود.

جمیری بیان کرد: مؤسسه شناوری شهید محلاتی الگویی برای توسعه سایر بخش‌هایی است که در زمینه صنعت دریایی و ساخت شناورهای کوچک و بزرگ فعالیت می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.