| کد خبر: 14663 |

تین نیوز | مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: مسافران اطلاعات حرکت قطارها را از سامانه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به شکایات راه‌آهن دریافت کنند.
 
جلال‌الدین کوکنار اظهار داشت: این سامانه در تهران با شماره 5149 و در شهرستان‌ها با شماره 0215149 در همه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت نظرات مسافرین گرامی است.
 
وی با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی پس از اتمام ماه مبارک رمضان گفت: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مسئولین راه‌آهن و مسافرین آماده دریافت هر گونه نظرات و انتقادات و شکایات مسافرین است.
 
مدیرکل راه‌آهن اراک بیان داشت: این سامانه آماده ارائه خدماتی چون پیش فروش بلیط قطارها، برنامه حرکت، قیمت و موجودی بلیت و مشخصات انواع قطارها است.
 
به گفته وی مدت زمان سیر قطار، موقعیت قطار، میزان تاخیر قطار، قوانین و مقررات مورد نیاز مسافرین و اطلاعاتی در خصوص نمایندگی‌های فروش بلیت از جمله مواردی است که این سامانه می‌تواند در اختیار مسافرین قرار دهد.
 
کوکنار یادآور شد: این سامانه آماده ثبت شکایات مسافرین در زمینه مواردی چون تاخیر، نظافت، قیمت بلیت، خرابی سیستم تهویه قطار و سیستم صوتی و تصویری و رفتار و عملکرد مسئولین قطار است.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین