| کد خبر: 217367 |

یک کارشناس هوایی به تین نیوز:

◄ ادامه صنعت هوایی با الگوهای رفتاری گذشته منطقی نیست

یک کارشناس هوایی با ذکر این نکته که ما دیگر نمی‌توانیم با الگوهای رفتاری قدیمی ادامه بدهیم، تصریح کرد: ما برای ادامه حیات شرکت‌های هواپیمایی و حتی سایر فعالیت‌های اقتصادی باید به دنبال الگوهای جدید با توجه به شرایط موجود باشیم.

تین نیوز

اخیراً دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفته است بانک‌های عامل به دلیل آنکه شرکت‌ها چک برگشتی دارند، از پرداخت این تسهیلات سر باز می‌زنند. سامانی در این رابطه گفته است: شرکت‌ها در دوران کرونا زیان دیده‌اند و در پرداخت حقوق کارکنان خود مشکلاتی دارند، ضمن آنکه هزینه‌هایی نظیر خدمات فرودگاهی و پارکینگ و ... برای شرکت‌ها وجود دارد که برای پرداخت آن مشکل دارند.

حمید غوابش کارشناس هوایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین نیوز در خصوص لزوم کمک دولت به شرکت‌های هواپیمایی عنوان می‌کند: به اعتقاد بنده دولت نمی‌تواند در این رابطه اقدام جدی انجام دهد چرا که بار مالی آثار زیان کرونا به حدی سنگین است دولت قطعاً نخواهد توانست طولانی مدت این آثار سنگین مالی را بر دوش بکشد.

او در ادامه افزود: به نظر بنده مهم‌ترین موضوع در این ارتباط مدیریت و جلوگیری از شیوع کرونا در کشور است و در نهایت با روش‌های جدیدی بیزینس های جدید را راه اندازی کنند.

این کارشناس هوایی با ذکر این نکته که ما دیگر نمی‌توانیم با الگوهای رفتاری قدیمی ادامه بدهیم، تصریح کرد: ما برای ادامه حیات شرکت‌های هواپیمایی و حتی سایر فعالیت‌های اقتصادی باید به دنبال الگوهای جدید با توجه به شرایط موجود باشیم.

غوابش اظهار داشت: اینکه فکر کنیم دولت می‌تواند ضرر و زیان سنگین ناشی از کرونا را بر دوش بکشد غیرمنطقی است.

او در پایان به کاهش درآمد پروازهای عبوری اشاره کرد و افزود: تا زمانی که شرایط فعلی در جهان به حالت عادی بازنگردد، نمی‌توان به افزایش درآمدهای حاصل از پروازهای عبوری حساب کرد؛ بازار صنعت هوایی در ابتدا لازم است به حالت گذشته بازگردد تا بتوان به روی جاذبه‌های بازار و اصلاح بازاریابی مارکتینگ فکر کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.