| کد خبر: 176988 |

دبیر اسبق انجمن شرکت‌های هواپیمایی به تین‌نیوز:

◄ آقای وزیر به افزایش کارآمدی در صنعت هوایی توجه کنید

دبیر اسبق انجمن شرکت‌های هواپیمایی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که نیاز است در صنعت هوایی وزیر راه و شهرسازی به آن توجه کند افزایش کارآمدی و بهره‌وری از زیرساخت‌های موجود است.

تین نیوز

دبیر اسبق انجمن شرکت‌های هواپیمایی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که نیاز است در صنعت هوایی وزیر راه و شهرسازی به آن توجه کند افزایش کارآمدی و بهره‌وری از زیرساخت‌های موجود است.

حمید غوابش در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص انتظارات حوزه صنعت هوایی از وزیر راه و شهرسازی جدید، عنوان کرد: به اعتقاد بنده مهم‌ترین موضوعی که آقای اسلامی می‌توانند برای ایجاد آن کمک کنند افزایش کارآمدی و بهره‌وری از زیرساخت‌های موجود است.

وی در ادامه با اظهار به این‌که به اعتقاد بنده صنعت هوایی ایران از زیرساخت‌های موجود به‌خوبی بهره‌برداری نمی‌کند، اظهار داشت: استفاده کارآمد و مؤثر از زیرساخت‌های موجود یکی از اهداف راهبردی صنعت هوایی باید باشد.

دبیر اسبق انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که آیا تحریم‌ها نمی‌تواند مانع بهره‌وری مناسب از زیرساخت‌های صنعت هوایی شود؛ بیان کرد: خیر، به نظر استفاده کارآمد از زیرساخت‌ها بخش مهمی آن برمی‌گردد به شیوه مدیریتی در داخل کشور.

او ناکارآمدی سیستم اشاره کرد و افزود: لازم است که سیستم مدیریتی اصلاح شود چراکه اگر یک سیستمی ناکارآمد باشد حتی مدیران کارآمد نیز در آن نمی‌توانند به‌خوبی کار کنند مگر این‌که آن سیستم اصلاح شود که در این صورت حتی مدیران متوسط نیز می‌توانند با بهره‌وری بالاتری در آن سیستم کار کنند.

این کارشناس صنعت هوایی با اظهار به این‌که باید تا حدودی رویه کار در فرودگاه‌ها خدمات ناوبری و ایرلاین‌ها بهبود پیدا کند، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این موضوعات به مسائل داخلی کشور بازمی‌گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.