| کد خبر: 233164 |

وزیر راه دولت آینده باید مدیری جهادی و برنامه‌محور باشد

راه های جاده ای و مواصلاتی، حوزه مسکن به ویژه برای جوانان، حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی مستقیما با زندگی مردم گره خورده و وزیر آتی باید برای حل مشکلات این بخش ها برنامه داشته باشد.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه های جاده ای و مواصلاتی، حوزه مسکن به ویژه برای جوانان، حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی مستقیما با زندگی مردم گره خورده و وزیر آتی باید برای حل مشکلات این بخش ها برنامه داشته باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحمت الله فیروزی پوربادی درباره اولویت هایی که باید در وزارت راه و شهرسازی دولت آتی دنبال شود، بیان کرد: وزارت راه با توجه به گستردگی که دارد و حوزه های مختلفی را که در برمی گیرد، هر کدام از بخش های آن از یک جهت حائز اهمیت بوده و نیازمند برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: راه های جاده ای و مواصلاتی، حوزه مسکن به ویژه برای جوانان، حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی از جمله بخش هایی هستند که این وزارت خانه در آن مسئول بوده و هر کدام شاخص هایی داشته که زندگی مردم مستقیما با آن گره خورده است. فلذا وزیر راه و شهرسازی باید برای هر کدام از این حوزه ها برنامه داشته باشد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر راه دولت آتی باید فردی جهادی، فعال، متخصص و متعهد بوده و با در نظر گرفتن همه ابعاد و زوایای حیطه مسئولیتی وزارت خانه مدیریتی برنامه محور داشته باشد.

فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: انتظار می رود وزیر آینده برای هر کدام از این بخش ها برنامه داشته و برای حل دغدغه های مردم در این بخش ها گام بردارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    وزیر جهادی باید مشکلات راننده گان سنوات72تا80وسختی کاررادرزمان کمی حل کند