| کد خبر: 211187 |

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان کامیون تا ۱۰ روز آینده

​سایت ثبت نام رانندگان بازمانده و جدیدالورود بابت بیمه تکمیلی درمان رانندگان بخش کالا به همراه همسر و فرزندان آنها از تاریخ 20 اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تین نیوز

​سایت ثبت نام رانندگان بازمانده و جدیدالورود بابت بیمه تکمیلی درمان رانندگان بخش کالا به همراه همسر و فرزندان آنها از تاریخ 20 اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا با بیان این مطلب اظهار داشت : با پیگیریهای به عمل آمده و طبق توافق‌های صورت گرفته میان نمایندگان صنوف کارگری و کارفرمائی بخش حمل و نقل و شرکت بیمه گر ، مقررشد سایت ثبت نام از تاریخ 20 / 2/ 99 لغایت 30 / 2/ 99  جهت ثبت نام رانندگان بازمانده و جدیدالورود( به همراه همسر و فرزندان آنها ) بازگشایی شود.

دغاغله با بیان این که هر دوماه یکبار به مدت یک هفته سایت ثبت نام باز و امکان ثبت نام افراد جدید با هماهنگی فراهم می شود ، افزود : مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان شامل اصل و کپی کارت هوشمند رانندگان  یا رسید آن ، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی رانندگان و همسرو فرزندان آنها و شماره حساب شبا متعلق به راننده جهت درج در سامانه مربوطه می‌باشد. 

مدیر کل دفتر حمل ونقل کالا اظهار داشت: با توجه به گزارش دریافتی از سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکنون تعداد 398 هزار نفر از رانندگان به همراه افراد تحت تکفلشان جمعاً به تعداد 909 هزار و850 نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی رانندگان قرار گرفته اند. 

دغاغله خاطر نشان کرد : بر اساس اعلام شرکت بیمه گر در حال حاضر بیش از  4386 مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور ، خدمات درمانی به رانندگان عزیز ارائه می دهند که مشخصات آنها به آگاهی صنوف رانندگان و کامیونداران کشور و ادارات کل استانی جهت اطلاع رسانی به رانندگان رسیده است . ضمن این که رانندگان گرامی جهت اطلاع از مشخصات مراکز طرف قرارداد می توانند راساً به سایت شرکت بیمه گر به نشانی www.atyehsazan.ir  مراجعه نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    چزابه رانندگان پیامک نمی زنید براچیزادیگر اسمس میزنیدماهمیش از بیمه تکمیلی جامانده