«کاوه» در آستانه ۳۳ سالگی شاهد تردد روزانه بیش از ۱۲ هزار مسافر است
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به سی وسومین سالگرد تأسیس پایانه کاوه این کلان شهر گفت: به طور متوسط روزانه ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر تردد ورود و خروج مسافر از پایانه کاوه اصفهان صورت می گیرد.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به سی وسومین سالگرد تأسیس پایانه کاوه این کلان شهر گفت: به طور متوسط روزانه ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر تردد ورود و خروج مسافر از پایانه کاوه اصفهان صورت می گیرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ابوالفضل توکلی با اشاره به سی وسومین سالگرد تأسیس پایانه کاوه اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در آستانه بیش از سه دهه فعالیت جابه جایی مسافران از پایانه کاوه، هم اکنون این مجموعه توانسته است با ارائه خدمات خود ایجاد رضایتمندی مسافران و شهروندان را نیز تا حد زیادی فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه به طور میانگین روزانه ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر تردد ورود و خروج از پایانه کاوه اصفهان صورت می گیرد، افزود: ۴۰۰ اتوبوس از طریق پایانه کاوه اصفهان در طول روز به سایر نقاط کشور مسافر جابه جا می کنند.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: امروز با جرئت می توان گفت پایانه کاوه اصفهان یکی از پایانه های در تراز کشور است که توانسته است هر روز بیش از گذشته بر دامنه خدمات خود اضافه کند.
توکلی سهولت در رفت و آمد از عرض خیابان از طریق پل عابر پیاده و روشن بودن پله برقی آن از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ افزایش ظرفیت پارکینگ جنبی و پارکینگ داخلی پایانه ها و فعال شدن سامانه کنترل هوشمند تردد خودرو را بخشی از اقدامات در پایانه کاوه عنوان کرد.
وی راه اندازی دفتر انجمن صنفی رانندگان اتوبوس، خدمات صدور تمدید و کارت هوشمند، فعال شدن ایستگاه مطالعه و میز خدمت مسافران برای ارائه خدمات بیشتر به مسافران را از دیگر اقدامات این دوره از مدیریت در پایانه های کاوه برشمرد.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پایانه کاوه با گذشت چند دهه هم اکنون با معضل ترافیکی روبه رو است، گفت: رفع ترافیک خیابان کاوه در محدوده این پایانه نیاز به همکاری سایر سازمان ها دارد و سازمان پایانه ها و معاونت حمل ونقل و ترافیک تاکنون جلسات مختلفی برای رفع این مشکل برگزار کرده است.
توکلی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی این سازمان، حفظ، نگهداری و اداره پایانه ها است، گفت: نخستین هتل در پایانه های کشور در پایانه کاوه تأسیس شده است و این مجموعه هم اکنون پس از بازسازی در اختیار مسافرانی که از نقاط مختلف کشور به اصفهان سفر می کنند، قرار گرفته است و این ویژگی پایانه های اصفهان را از سایر پایانه های کشور متمایز کرده است.
وی از دیگر اقدامات در پایانه کاوه را اقدامات عمرانی، بهسازی و نوسازی مجموعه خدماتی، بهداشتی، آسفالت، ایجاد فضای سبز، تأمین و اصلاح شبکه روشنایی و سایر موارد عنوان کرد و افزود: تبدیل یک نقطه بی دفاع در بخشی از پایانه کاوه به یک محل استراحت در شأن مسافران یکی از اقدامات مهم اخیر در پایانه کاوه بوده است که توانسته است ارزش افزوده برای مجموعه به همراه آورد.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: اقدامات فرهنگی و مناسبتی و مشارکت خیریه ها در موضوع خدمت به مسافران در راه مانده (ابن سبیل) از دیگر اقدامات این مجموعه است.
توکلی گفت: در حال حاضر در سه نوبت صبح، ظهر و شب نماز جماعت در پایانه کاوه برگزار می شود و بر همین اساس سازمان پایانه ها از سوی ستاد اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفته است.
وی تأسیس کانون خدمت رضوی و اجرای برنامه های ویژه چهارشنبه های امام رضایی و بدرقه مسافران، زائران را از دیگر اقدامات در پایانه کاوه عنوان کرد و ادامه داد: هر هفته هم زمان با اعزام مسافران و زائران به مشهد مقدس، مراسمی با حضور خادم یاران و یاوران رضوی برای بدرقه زائران برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه موفقیت های این مجموعه مرهون تلاش های یک خانواده بزرگی از جمع کارکنان سازمان پایانه ها است، تصریح کرد: در حال حاضر چندین طرح برای ارتقای کیفی این مجموعه در دست اقدام است تا بتوان روزبه روز به کیفیت مجموعه و رضایتمندی مسافران اضافه کرد.